Հատված
Ստեղծագործական մտածողությունը մարդու հոգեբանական այնպիսի առանձնահատկություններ են, որոնցից կախված է գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների ձեռքբերումը, բայց որոնք այդ գիտելիքներին, հմտություններին և կարողություններին չեն հանգեցվում: Հմտությունների, կարողություններ և գիտելիքների նկատմամբ մարդու ստեղծագործական մտածողությունը հանդես են գալիս իբրև որոշ հնարավորություն: Մանկավարժի հոգեբանական լուրջ սխալ կլինի համարել, երբ նա հապշտապ, միայն այն բանի համար, որ աշակերտին դեռևս պակասում են կարողությունների և հմտությունների անհրաժեշտ համակարգ, կայուն գիտելիքներ, աշխատանքի ձևավորված հնարներ, հայտարարում է, թե նրա մոտ բացակայում են ստեղծագործական մտածողությունը: Հայտնի են շատ դեպքեր, երբ մանուկ հասակում շրջապատի կողմից չեն գնահատվում մարդու այն ստեղծագործական մտածողությունը, որոնց հետագա զարգացումը նրան արժանի փառք է բերում:
Գրականության ցանկ
- Ամիրջանյան Յ., Մանկավարժություն, Երևան, 2005
- Մ. Աստվածատրյան և ուրիշներ, Ուսումնառությունը և դասավանդումը կրտսեր դպրոցում, Երևան, 2001
- Մ. Աստվածատրյան և ուրիշներ, Ձեռնարկ տարրական դպրոցի ուսուցիչների համար, Երևան, 2004
- Կառուցողական կրթության հիմունքները և մեթոդները, Ա. Արնաուդյան, Ի. Օհանովա, Գ. Հովհաննիսյան, Ա. Զոհրաբյան, Ք. Գրիգորյան և Մ. Դավթյան, Երևան, 2004
- Մասնագիտական զարգացման ձեռնարկ ուսուցիչների համար, Երևան, Ա. Արնաուդյան և ուրիշներ, 2004
- Նոր մոտեցումներ ուսուցիչների պատրաստման գործընթացին, Այլընտրանքային մեկնաբանություններ, Մ. Աստվածատրյան, Արնաուդյան, Ա., Օհանովա Ի., Երևամյան Լ., Հովհաննիսյան Ա., Թերզյան Գ., Լալայան Կ., Երևան, 2004
- Վարդումյան Ս և ուրիշներ, Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ, Երևան, 2003
- Վարդումյան Ս և ուրիշներ, Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ, Մասնագիտական կրթություն և մասնագիտական զարգացում: Երևան, 2005
- Подласыи ИП., Педагогика в двух томах., М., 2002
- Сластенин В.А., Обшая педагогика в двух томах, М., 2002