Հատված
Գործունեության յուրաքանչյուր բնագավառ ունի իր առանձնահատկությունները, բայց նրանք բոլորն էլ չեն կարող գոյություն ունենալ և զարգանալ առանց PR-ի: Հյուրանոցային սպասարկման ոլորտը նույնպես կարիք ունի ճիշտ և լավ կազմակերպված PR գործունեության, որպեսզի կարողանա գրավել հնարավորինս շատ հաճախորդների: Հյուրանոցային PR-ի համար այսօր ՀՀ շատ հյուրանոցներում չկան առանձնացված PR ստորաբաժանումներ: Այդ բաժնի աշխատանքներով զբաղվում է աշխատակիցներից որևէ մեկը, ով փոքրիշատե ծանոթ է PR տեխնոլոգիանեին: Հայերի մեջ դեռևս ընդունված չէ գումար ծախսել PR մասնագետի աշխատավարձի վրա: Նրանք գերադասում են որոշակի տոկոսներ ավել վճարել մեկ այլ մասնագետի և խնայել նաև այդ բնագավառում, բայց չեն գիտակցում որ լավ բիզնեսի հաջողության գրավականը լավ կազմակերպված PR-ն է: