Գովազդային արշավի մշակումը և իրականացումը «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ի օրինակով

Գին՝ 33000դրամ
Էջերի քանակ՝ 66էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3524

Բովանդակություն

Գլուխ 1. Գովազդային արշավի կազմակերպման տեսական հիմքերը
1.1 Գովազդը մարքեթինգային հաղորդակցությունների համակարգում
1.2 Գովազդային արշավի մշակման հիմնական փուլերը
1.3 Գովազդային արշավի կազմակերպման առանձնահատկությունները բանկային ծառայությունների առաջմղման գործում
ԳԼՈՒԽ 2. «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ի տեղն ու դերը Հայաստանի բանկային ծառայությունների շուկայում
2.1 ՀՀ բանկային ծառայությունների շուկայի ներկա վիճակը և զարգացման միտումները
2.2 «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ի SWOT վերլուծությունը
Գլուխ 3. Գովազդային արշավի մշակման և իրականացման գործընթացի բարելավման հնարավորությունները «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ում
3.1 «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ի գովազդային գործունեության վերլուծությունը
3.2 Գովազդային արշավի մշակման և իրականացման գործընթացի բարելավման ուղիները «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այսօր շատ հեղինակներ առաջարկում են գովազդային արշավների մշակման սեփական մեթոդները, որոնք ունեն ինչպես որոշակի նմանություններ, այնպես էլ տարբերություններ: Խնդիրը կայանում է տեխնոլոգիական այնպիսի սխեմայի մշակման անհրաժեշտության մեջ, որը ոչ միայն կընդգրկի զուտ գովազդային արշավի մշակման որոշակի փուլեր, այլ նաև ի վիճակի կլինի ադապտացվել մշտապես փոփոխվող տնտեսական իրողություններին: Գովազդային արշավը մանրամասն պլանավորված գովազդային միջոցառումների իրականացումն է, որոնք հաշվարկված են որոշակի ժամանակահատվածի, գործողությունների որոշակի շրջանի, շուկայի, մարդկանց շրջանակի համար: Արդյունավետ գովազդային արշավի բնույթը հանդիսանում է համալիրությունը: Հենց համալիր լինելն է ապահովում միջոցների ռացիոնալ ծախսը, թույլ է տալիս տեղեկատվությունն առավել հստակ հասցնել նպատակային լսարանին:

Գրականության ցանկ

1. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենք. Ընդունվել է 30.04.1996: www.arlis.am:
2. Յոլյան Ա. «Գովազդային գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում», ատենախոսություն, Երևան 2016
3. Բաներային և քոնթենթային գովազդը համացանցում. http://arsan.mypage.ru/_7_1.html:
4. Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2013-2018 թվականի հունվար-դեկտեմբերին, առևտուր և ծառայություններ բաժին
5. Արշակյան Ք., «Մարքեթինգ և կառավարում», Կրթության ազգային ինստիտուտ, Եր. 2014
6. Զաքարյան Ա.Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ.;Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ/ / Խմբ.՝ Ա. Ե. Զաքարյան.- Եր.: Տնտեսագետ, 2013
7.Գործառնություններ իրականացնել հաճախորդի փոխարեն` իր վրա վերցնելով վստահված անձի գործառույթը» Թարգմանություն, Դանիել Ջհանգիրյան, Բանկային տերմինների բացատրական բառարան
8. Pевенков П.В., Музипов .П. — Обеспечение инфоpмационнои безопасности в условиях интеpнет-банкинга. // Pиск -менеджмент в кpедитнои оpганизации. 2011г., No3
9. Value of trust #2 / Inecobank commercial 2015․ https://www.youtube.com/watch?v=1AXuQPP-W_0

Պատվիրել/