Գովազդի կիրառման արդյունավետությունը ՀՀ-ում

Գին՝ 32500դրամ
Էջերի քանակ՝ 65էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3526

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1.Գովազդի էությունը, տեսակներն ու գործառությները
1.1 Գովազդի էությունն ու նշանակությունը
1.2 Գովազդի հիմնական տեսակներն ու գործառույթները
1.3 Գովազդային գործունեության պլանավորման և կազմակերպման առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատման մեխանիզմները
2.1 Գովազդի արդյունավետության գնահատման հիմնական ցուցանիշները
2.2 ՀՀ գովազդային շուկայի բնութագիրն ու հիմնական միտումները
2.3 Գովազդային գործունեության ազդեցությունը բանկային բիզնեսի բարելավման գործում
Գլուխ 3. Գովազդային գործունեության արդյունավետ կիրառման գործընթացները «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ում
3.1. Գովազդային ծրագրի կիրառման առանձնահատկությունները «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ում
3.2. «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատումը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Գովազդային գործունեությունը և դրա կառավարումը գովազդատուի և գովազդառուի փոխադարձ գործողությունների ամբողջություն է, որի նպատակը գովազդային շուկայի կարգավորումն է, ինչպես նաև գովազդվող ապրանքի սպառման ծավալների ավելացման միջոցով գովազդից ստացված եկամուտների ավելացումն է: Գովազդային գործունեության կառավարում ասելով, առաջին հերթին, պետք է ընկալել կառավարման բոլոր գործառույթների կիրառման միջոցով գովազդային ընկերության կողմից մարքեթինգային նպատակների իրականացում: Երկրորդ, գովազդային գործունեության կառավարումն իրականացվում է մի քանի փուլերով: Օրինակ՝ գովազդային գործունեության կառավարման արդյունավետությունը պայմանավորված է գովազդի մեդիապլանավորումից, գովազդի կրիչների ընտրությունից, գովազդային պլանի հաստատումից: Այդ փուլերի արդյունքում տրվում է գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատական:

Գրականության ցանկ

1. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենք. ընդունվել է 30.04.1996: www.arlis.am:
2. Աննա Յոլյան «Գովազդային գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում», ատենախոսություն, Երևան 2016
3. Բաներային և քոնթենթային գովազդը համացանցում. http://arsan.mypage.ru/_7_1.html:
4. Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2013-2018 թվականի հունվար-դեկտեմբերին, առևտուր և ծառայություններ բաժին
5. Аксенова К.А. Реклама и рекламная деятельность. – М.: Приор-издат, 2005
6. Анфиногенова .Б. Методы эффективности маркетинговых мероприятий // Проблемы и перспективы экономики и управлеиня: материалы междунар. заоч. науч. Конф. (г. Санкт-Петербург, апрель 2012г.) Реноме, 2012
7. Батра Р., Майерс Д.Д., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент. – М.: Вильямс, 2004
8. Данько Т. П. Китова О.М. Система управления эффективностью маркетинга // Маркетинг и маркетинговые исследования. -2008
9. Дупенко Н. Г., Харичкова Е. В. Формирование системы распределения продукции машинастротельного предприяатия // Управлвнив каналами дистрибуции. -2011

Պատվիրել/