Հատված
Գովազդային գործունեությունը և դրա կառավարումը գովազդատուի և գովազդառուի փոխադարձ գործողությունների ամբողջություն է, որի նպատակը գովազդային շուկայի կարգավորումն է, ինչպես նաև գովազդվող ապրանքի սպառման ծավալների ավելացման միջոցով գովազդից ստացված եկամուտների ավելացումն է: Գովազդային գործունեության կառավարում ասելով, առաջին հերթին, պետք է ընկալել կառավարման բոլոր գործառույթների կիրառման միջոցով գովազդային ընկերության կողմից մարքեթինգային նպատակների իրականացում: Երկրորդ, գովազդային գործունեության կառավարումն իրականացվում է մի քանի փուլերով: Օրինակ՝ գովազդային գործունեության կառավարման արդյունավետությունը պայմանավորված է գովազդի մեդիապլանավորումից, գովազդի կրիչների ընտրությունից, գովազդային պլանի հաստատումից: Այդ փուլերի արդյունքում տրվում է գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատական:
Գրականության ցանկ
1. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենք. ընդունվել է 30.04.1996: www.arlis.am:
2. Աննա Յոլյան «Գովազդային գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում», ատենախոսություն, Երևան 2016
3. Բաներային և քոնթենթային գովազդը համացանցում. http://arsan.mypage.ru/_7_1.html:
4. Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2013-2018 թվականի հունվար-դեկտեմբերին, առևտուր և ծառայություններ բաժին
5. Аксенова К.А. Реклама и рекламная деятельность. – М.: Приор-издат, 2005
6. Анфиногенова .Б. Методы эффективности маркетинговых мероприятий // Проблемы и перспективы экономики и управлеиня: материалы междунар. заоч. науч. Конф. (г. Санкт-Петербург, апрель 2012г.) Реноме, 2012
7. Батра Р., Майерс Д.Д., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент. – М.: Вильямс, 2004
8. Данько Т. П. Китова О.М. Система управления эффективностью маркетинга // Маркетинг и маркетинговые исследования. -2008
9. Дупенко Н. Г., Харичкова Е. В. Формирование системы распределения продукции машинастротельного предприяатия // Управлвнив каналами дистрибуции. -2011