Հատված
Մարքեթինգային ծրագիրը ցանկացած ընկերության կայուն զարգացման հիմնական տարրերից մեկն է: Մարքեթինգի հիմնական գաղափարը այն է, որ ամենամեծ հաջողության հասնում են այն ընկերությունները, որոնց արտադրողական գործունեությունը համապատասխանում է սպառողների սպասելիքները բավարարելուն: Մարքեթինգային ծրագիրը սահմանում է, թե ինչպես պետք է օգտագործվի մարքեթինգային համալիրը, նպատակային շուկաների ներգրավման, բավարարման և ձեռնարկության նպատակներին հասնելու համար: Մարքեթինգային ծրագիրը շուկայի հատվածավորման, նպատակային հատվածի ընտրության և այդ հատվածում հաստատվելու գործընթացն է:
Գրականության ցանկ
1. Զաքարյան Ա., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան, 2013
2. Էվանս Ռ., Մարքեթինգ, Երևան, 1992
3. Սուվարյան Յու․Մ., Շահնազարյան Ն․Հ,, «Ռազմավարական կառավարում», Երևան, 2015
4. Арженовский И. В., Маркетинг регионов: Учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по направлениям “Менеджмент” и “Экономика”, 2013
5. Баринов В.А. Экономика фирмы: стратегическое планирование. М. ДМК Пресс, 2004
6. Данько, Т.П. Менеджмент и маркетинг, ориентированный на стоимость. М.: ИНФРА-М, 2013
7. Девид Кревенс ”Стратегический маркетинг”, изд. Вильямс 2003
8. Джек Траут, Эл Райс Позиционирование: битва за умы, 20-е юбилейное издание. Пер. с англ.-СПб Питер, 2009.- серия деловой бестселлер
9. Дробышева, Л.А. Экономика, маркетинг, менеджмент, М.: Дашков и К, 2016