Կազմակերպությունների գնային քաղաքականության վերլուծությունը և դրա բարելավման ուղիները (ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության օրինակով)

Գին՝ 32000դրամ
Էջերի քանակ՝ 64էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3540

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Գնային քաղաքականության տեսական հիմունքները
1.1 «Գին» և «գնային քաղաքականության» եզրույթների էությունը
1.2 Ժամանակակից կազմակերպություններում օգտագործվող գնագոյացման մեթոդները
1.3 Կազմակերպության գնագոյացման ռազմավարությունը
Գլուխ 2. Գնային քաղաքականության վերլուծությունը «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» կազմակերպությունում
2.1 «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» կազմակերպության և մրցակիցների գնային քաղաքականության համեմատական վերլուծություն
2.2 «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» կազմակերպության գների կառուցվածքի և դինամիկայի գնահատումը
Գլուխ 3. «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» կազմակերպության գնային քաղաքականության բարելավման ուղիները
3.1 Կազմակերպության արմատային գնագոյացման խնդիրների էությունը և բարելավման ուղղությունները
3.2 Ընկերության գնային քաղաքականության բարելավմանն ուղղված միջոցառումների մշակում և իրականացնում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Գինը կամ արժեքը սպառողին ներկայանում է, որպես մարքեթինգային համալիրի չորս հիմնական տարրերից մեկը: Մարքեթինգային համալիրի բոլոր տարրերից գինը միակն է, որ ստեղծում է եկամուտ վաճառքից, մյուսները՝ ծախսեր են: Գինը վաճառքի արժեքի ստեղծման ակնհայտորեն կարևոր գործոն է: Տեսության մեջ գինը իրապես որոշվում է նրանով, թե սպառողներն ինչպես են ընկալում այդ տարրի նշանակությունը վաճառքում: Գինը փոխանակության գործընթացում արտադրանքի, ծառայության, արտադրության գործոնի արժեքավորության (օգտակարության) դրամական արտահայտությունն է: Մարքեթինգի տեսանկյունից՝ գինը դրամական գումարը կամ այլ օբյեկտների (արժեքների) ամբողջություն է, որ պետք է տալ որոշակի ապրանքին (ծառայությանը) տիրապետելու կամ դրա օգտագործելու իրավունքը ձեռք բերելու համար:

Գրականության ցանկ

1. Մարքեթինգ և կառավարում /Ք.Արշակյան.- Եր.: Կրթության ազգային ինստիտուտ, 2014
2. Վարդանյան Գ. Գինը մարքեթինգային համալիրում: Ուսումնական ձեռնարկ/ Գ. Վարդանյան: Մասն. խմբ.` Ա. Ե. Զաքարյան.- Եր., Տնտեսագետ, 2011
3. ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության ֆինանսական հաշվետվութուններ https://www.mts.am/docs/default-source/pscr2019/psrc_report_arm-4q19.pdf
4. Hof R., “Going, Going, Gone”, Business Week, April 12, 1999
5. Shapiro B.P. and Jacson B.B. (1978). Industrial Pricing to Meet Customer, Harvard Business Review, Nov.-Dec.,
6. Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Дж., Основы маркетинга, 4-е европейское издание, пер.с.англ.-М., ООО “И.Д.Вильямс”, 2008
7. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М.Б14 Маркетинг: Учебник для вузов. 3-е изд. — СПб.: Питер, 2010. — 576 с.: ил. —(Серия «Учебник для вузов»).
8. Джоббер Д., Принципы и практика маркетинга, пер. с англ, Уч. пос.-М., Издательский дом “Вильямс”, 2002

Պատվիրել/