Հումքային ապրանքների միջազգային առևտրի ժամանակակից առանձնահատկությունները

Գին՝ 33500դրամ
Էջերի քանակ՝ 67էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3560

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հումքային շուկայի զարգացման միտումները
1.1 Հումքային ապրանքների համաշխարհային շուկայի զարգացման օրինաչափությունները
1.2 Հումքային ապրանքների շուկայի կառուցվածքը
1.3 Հումքային ապրանքների միջազգային առևտրի կարգավորման առանձնահատկությունները տարբեր երկրներում
Գլուխ 2. Զարգացման տարբեր մակարդակներ ունեցող երկրների դերը հումքային ապրանքերի համաշխարհային շուկայում
2.1 Նավթ արդյունահանող երկրները էներգետիկ ռեսուրսների շուկայում
2.2 Զարգացող երկրները որպես հումքային ռեսուրսների հիմնական մատակարարներ
2.3 Անցումային տնտեսություն ունեցող երկրների տեղը հումքային ապրանքների համաշխարհային շուկայում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հումքային ապրանքներից կախվածության ազդեցությունը մարդկային ներուժի զարգացման վրա իրականացվում է բազմաթիվ ուղղակի և անուղղակի ուղիներով, որոնք գլոբալ հումքային շուկաները կապակցում են սոցիալ-տնտեսական և մարդկային զարգացման ազգային պայմանների հետ։ Այդ կապերի ընկալումը և այն, թե ինչպես են դրանք ազդում զարգացման բնագավառում կարճաժամկետ, միջնաժամկետ և երկարաժամկետ նպատակների վրա, կարևոր է քաղաքականության մշակման և իրագործման գործընթացների տեղեկատվական ապահովման համար։ ՅՈՒՆԿԹԱԴ-ի և ՄԱԿ-ի պարենի ու գյուղատնտեսության կազմակերպության (FAO) հետ համատեղ պատրաստված հումքային ապրանքների և զարգացման մասին զեկույցների նպատակը հումքային շուկաների և արդյունքների միջև կապերի զարգացումն է, միաժամանակ առանձնացնելով մի շարք ուղիներ, որոնցով հումքային ապրանքների գներն ազդում են տնտեսության վրա: Սոցիալ-տնտեսական ցուցանիշների վրա հումքային գների ակնկալվող երկարաժամկետ ազդեցության մասին ղեկավար մարմիններին տեղեկացնելու համար օգտագործվում է իմիտացիոն մոդել, որը թույլ է տալիս կանխատեսել համաշխարհային տնտեսության և հումքային ապրանքների գների զարգացումը մինչև 2030 թվականը։

Գրականության ցանկ

1. Виноградова О. Мировые итоги – 2013: Нефть // Нефть и жизнь: журнал ОАО «Татнефть». 2014
2. Гладков И. С. Международная торговля в эпоху перемен // Международная экономика.- 2014
3. Голубков Е., Маркетинговые исследования: теория, методология и практика, “Финпресс”, Москва, 2008
4. Жилинский С. Э., Предпринимательское право, М., 2002
5. Захарова С.В., Кондратьев О.А., Соколова О.Ю. Перспективы стратегического взаимодействия стран БРИКС // Аграрный научный журнал.-2015
6. Катюха, П.Е. Влияние конъюнктуры мирового нефтяного рынка на эволюцию российского нефтетрейдинга: автореф. канд. экон. наук: 08.00.14 / Катюха Павел Евгеньевич. – М., 2013
7. Ноздрева, Р. Б.. Международный маркетинг. Учебник. 2005
8. Паталов М., Исследование рынка, “Алянс”, Москва, 2005
9. Перская В. В., Эскиндаров М. А. Конкурентоспособность национального хозяйства в условиях мно гополярности: Россия, Индия, Китай. М.: Экономика, 2015
10. Поляков В. В. Мировой рынок: вопросы прогнозирования: учеб, пособие. 2-е изд., перераб. и доп. М.: КноРус, 2011

Պատվիրել/