Մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը կազմակերպությունում «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի օրինակով

Գին՝ 31500դրամ
Էջերի քանակ՝ 63էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3562

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգային ռազմավարության ուսումնասիրության և ձևավորման տեսական հիմքերը
1.1 Մարքեթինգային ռազմավարության էությունը և դերը կազմակերպության գործունեության մեջ
1.2 Մարքեթինգային ռազմավարության մշակման գործընթացի առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
2․1 «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի համառոտ բնութագիրը
2.2 «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի մարքեթինգային գործունեության SWOT վերլուծությունը
Գլուխ 3. «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի կողմից մարքեթինգային այլընտրանքային ռազմավարությունների արդյունավետ կիրառման ուղիները
3․1 Մարքեթինգային ռազմավարության մշակման գործընթացի առանձնահատկությունները «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ում
3․2 «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի գործունեության արդյունավետության բարձրացման համար մարքեթինգային նոր ռազմավարության մշակման հնարավոր ուղիները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Յուրաքանչյուր ընկերություն արդյունավետ գործելու, շուկայում կայուն դիրք զբաղեցնելու և իր գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից առավելագույն չափով խուսափելու համար պետք է ունենա գործողությունների հստակ մշակված համալիր ծրագիր` ռազմավարություն: Դա կազմակերպության երկարաժամկետ նպատակների, գերակայությունների և գործողությունների, ինչպես նաև դրանց իրագործման համար անհրաժեշտ ռեսուրսների բաշխման գլխավոր ծրագիրն է: Ընկերությունները, կախված իրենց արտադրանքի առանձնահատկություններից, շուկայում զբաղեցրած դիրքից, կազմակերպության ներուժից և մրցակցային առավելություններից, գործունեության ծավալներից, տնտեսության վիճակից և մի շարք այլ գործոններից, անհատապես են մշակում իրենց ռազմավարությունը` ուղղված կազմակերպության կենսունակության և անընդհատ զարգացման ապահովմանը:

Գրականության ցանկ

1. Զաքարյան Ա., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան, 2013
2. Էվանս Ռ., Մարքեթինգ, Երևան, 1992
3. Սուվարյան Յու․Մ., Շահնազարյան Ն․Հ,, «Ռազմավարական կառավարում», Երևան, 2015
4. Арженовский И. В., Маркетинг регионов: Учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по направлениям “Менеджмент” и “Экономика”, 2013
5. Баринов В.А. Экономика фирмы: стратегическое планирование. М. ДМК Пресс, 2004
6. Данько, Т.П. Менеджмент и маркетинг, ориентированный на стоимость. М.: ИНФРА-М, 2013
7. Девид Кревенс ”Стратегический маркетинг”, изд. Вильямс 2003
8. Джек Траут, Эл Райс Позиционирование: битва за умы, 20-е юбилейное издание. Пер. с англ.-СПб Питер, 2009.- серия деловой бестселлер
9. Дробышева, Л.А. Экономика, маркетинг, менеджмент, М.: Дашков и К, 2016
10. Зайцев Л. Г., Соколова М. И. Стратигический менеджмент

Պատվիրել/