Փոքր բիզնեսի առանձնահատկությունները և նպատակահարմար շուկաները

Գին՝ 36000դրամ
Էջերի քանակ՝ 72էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3590

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Փոքր բիզնեսը որպես շուկայական տնտեսության առանցքային օղակ
1.1 Ձեռնարկատիրական գործունեության մեջ փոքր բիզնեսի էությունը և առանձնահատկությունները
1.2. Փոքր բիզնեսի առավելությունները և դերակատարությունը տնտեսության զարգացման գործում
Գլուխ 2. Փոքր բիզնեսի հիմնադրման, առաջմղման հիմնահարցերը ՀՀ-ում
2.1. Փոքր բիզնեսի հիմնադրման գործընթացը և նպատակահարմար կազմակերպաիրավական ձևերը
2.2. Փոքր բիզնեսի ձեռնարկատիրական հիմնական հմտությունները և անհրաժեշտ ռեսուրսները
Գլուխ 3. Փոքր բիզնեսի զարգացման հիմնական ուղղությունները ՀՀ-ում
3.1. Համաշխարհային շուկայում փոքր բիզնեսի գործառնական շուկաները
3.2. ՀՀ-ում փոքր բիզնեսի նպատակահարմար շուկաները
3.3. ՀՀ-ում փոքր բիզնեսի զարգացման նախադրյալները և օրենսդրական արտոնությունները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Տնտեսապես զարգացած երկրներում փոքր կազմակերպությունների դերը հատկապես կարևորվում է սոցիալ-տնտեսական և բնակչության զբաղվածության ընդլայնման խնդիրների լուծման գործում: Փոքր բիզնեսի զարգացման համար անհրաժեշտ բարենպաստ պայմանների ստեղծման գործում պետական ազդեցության ուղղությունների շարքում առանձնացվում է ֆինանսավարկային համակարգի կարգավորման անհրաժեշտությունը: Միայն լայն ֆինանսավարկային աջակցության պայմաններում է հնարավոր ապահովել փոքր բիզնեսի հիմանական որակական հատկանիշները՝ հարմարվողականությունը սպառողական պահանջարկի կտրուկ փոփոխություններին՝ արտադրանքի տեսականու փոփոխության և արդիականացման միջոցով: ՓՄՁ ֆինանսական օժանդակության համար կիրառվող մեթոդներն ու գործիքները հանդիսանում են շուկայական տնտեսության պետական կարգավորման կարևոր տարրերից: ՓՄՁ ոլորտի պետական աջակցության միջազգային փորձը ստորև ներկայացնենք մի քանի երկրների օրինակով:

Գրականության ցանկ

1. «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» ՀՀ օրենք
2. «ՓՄՁ պետական աջակցության մասին» ՀՀ օրենք
3. ՀՀ քաղաքացիական օրենսգիրք: ՀՀ պաշտոնական տեղեկագիր, 17: Ե., 1998
4. Խաչատրյան Գ., Ձեռնարկության էկոնոմիկա և կառավարում ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009
5. Կիրակոսյան Գ., Տնտեսագիտության տեսություն ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009թ
6. Հաշվետվություն «Հայաստանի փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի կողմից 2018թ ընթացքում կատարված աշխատանքների վերաբերյալ,
7. Մելքումյան Մ., Բիզնեսի էկոնոմիկա«Երևան» 2002
8. Սուվարյան Յու., Մենեջմենթ, Երևան 2016
9. “Налоговый кодекс Российской Федерации (часть вторая)”, N 117-ФЗ, 05.08.2000г.,
10. Герчикова Н. Менеджмент. М., Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995

Պատվիրել/