Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների սոցիալականացման յուրահատկությունները․ Սոցիալական աշխատողի դերը

Գին՝ 33500դրամ
Էջերի քանակ՝ 67էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3643

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Սոցիալականացման դերը մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների անձի ձևավորման գործում
1.1 Հասկացություններ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների սոցիալ-հոգեբանական վիճակի բարելավման գործընթացում
1.2 Սոցիալականացումը՝ որպես մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների դժվարությունների հաղթահարման գործոն
Գլուխ 2. Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների սսցիալականացման յուրահատկությունները Փրկություն Հասարակակսն կազմակերպությունում
2.1 Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների սոցիալականացման դժվարությունների հաղթահարման ուղիները հասարակական կազմակերպությունում
2.2 Սոցիալականացման կարևորության դերը մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների սոցիալ-հոգեբանական վիճակի բարելավման գործում
2.3 Մոտակա հեռանկարում ՀՀ կառավարության կողմից ձեռնարկվող միջոցները մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաներին անհրաժեշտ ապարատներով, սարքավորումներով և ֆինանսապես ապահովելու գործում
Գլուխ 3. Մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների սոցիալականացման արդյունավետության բարձրացումը Հասարակական կազմակերպությունում
3.1 Սոցիալական հետազոտության ծրագիր
3.2 Հետազոտության արդյունքների վերլուծություն (դեպքի կառավարում)
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Քանի որ հատուկ կրթական հաստատությունները չափազանց անհավասարաչափ են բաշխված ամբողջ երկրում, մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները հաճախ ստիպված են լինում կրթություն և դաստիարակություն ստանալ հատուկ գիշերօթիկ դպրոցներում: Այդպիսի դպրոցում մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները մեկուսացված են ընտանիքից, հասարակությունից, չեն ունենում նույն սոցիալական փորձը, ինչ իրենց հասակակիցները:

Գրականության ցանկ

1. Ա. Տոնոյան, Սոցիալական աշխատանք խոցելի խմբերում, դասախոսություններ
2. ՀՀ-ում ներառական կրթության իրականացման գնահատում, էջ 34 , աղբյուրը` http://www.osf.am/wp-content/uploads/2013/11/Inclusive-education-report_ARM-without-tools.pdf, http://www.bridgeofhope.am
3. Ձեռնարկ երեխաների հիմնախնդիրներով զբաղվող մասնագետների համար: ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն: Նեյրոլինգվիստիկական ծրագրավորման և հոգեկարգավորման կենտրոն: Երևան 2006
4. Մտավոր հետամնաց երեխաներին ինտեգրվում են հասարակությանը , աղբյուրը` https://armenpress.am/arm/news/378033/.html
5. Ն. Կ. Հարությունյան, Ա.Փ. Ղազարյան, Լ.Հ. Ղուկասյան, Սոցիալական մանկավարժություն, ԲՈՒՀ-ական ձեռնարկ, Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն 2017,
6. Ն. Մելքոնյան, ԶԼՄ զարգացման պատմական ընթացքը, էջ 50, աղբյուրը՝ http://ysu.am/files/zlm-zargacman-patmakan-yntacqy.pdf
7. Акатов Л.И. Социальная реабилитация детей с ограниченными возможностями здоровья. Психологические основы, Москва, Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003
8. Андреева, Г.М. Социальная психология : учеб. для высш. учеб. завед./ Г.М. Андреева. — М.: Аспект Пресс, 2008
9. Антонин Ю.М., Еникеев М.И., Эминов В.Е. Психология преступника и расследования преступлений. – М., 1996
10. Бердсолл К. Гидденс Э. Социология: Учебник для вузов (под ред. Мазо В.Д.; пер. с англ. Беркова А.В., Мурат В.П., Ольшевского И.В. и др.) Изд. 2-е, полностью перераб., доп.

Պատվիրել/