Հատված
Քանի որ հատուկ կրթական հաստատությունները չափազանց անհավասարաչափ են բաշխված ամբողջ երկրում, մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները հաճախ ստիպված են լինում կրթություն և դաստիարակություն ստանալ հատուկ գիշերօթիկ դպրոցներում: Այդպիսի դպրոցում մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաները մեկուսացված են ընտանիքից, հասարակությունից, չեն ունենում նույն սոցիալական փորձը, ինչ իրենց հասակակիցները:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Տոնոյան, Սոցիալական աշխատանք խոցելի խմբերում, դասախոսություններ
2. ՀՀ-ում ներառական կրթության իրականացման գնահատում, էջ 34 , աղբյուրը` http://www.osf.am/wp-content/uploads/2013/11/Inclusive-education-report_ARM-without-tools.pdf, http://www.bridgeofhope.am
3. Ձեռնարկ երեխաների հիմնախնդիրներով զբաղվող մասնագետների համար: ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն: Նեյրոլինգվիստիկական ծրագրավորման և հոգեկարգավորման կենտրոն: Երևան 2006
4. Մտավոր հետամնաց երեխաներին ինտեգրվում են հասարակությանը , աղբյուրը` https://armenpress.am/arm/news/378033/.html
5. Ն. Կ. Հարությունյան, Ա.Փ. Ղազարյան, Լ.Հ. Ղուկասյան, Սոցիալական մանկավարժություն, ԲՈՒՀ-ական ձեռնարկ, Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն 2017,
6. Ն. Մելքոնյան, ԶԼՄ զարգացման պատմական ընթացքը, էջ 50, աղբյուրը՝ http://ysu.am/files/zlm-zargacman-patmakan-yntacqy.pdf
7. Акатов Л.И. Социальная реабилитация детей с ограниченными возможностями здоровья. Психологические основы, Москва, Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003
8. Андреева, Г.М. Социальная психология : учеб. для высш. учеб. завед./ Г.М. Андреева. — М.: Аспект Пресс, 2008
9. Антонин Ю.М., Еникеев М.И., Эминов В.Е. Психология преступника и расследования преступлений. – М., 1996
10. Бердсолл К. Гидденс Э. Социология: Учебник для вузов (под ред. Мазо В.Д.; пер. с англ. Беркова А.В., Мурат В.П., Ольшевского И.В. и др.) Изд. 2-е, полностью перераб., доп.