Հետայբբենական շրջան

Գին՝ 9000դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3660

Բովանդակություն

1. Գրաճանաչության հետայբբենական շրջանի հիմնական խնդիրները և դրանց իրականացման հիմնական մեթոդիկան
2. Գործնական աշխատանք
Գրականության ցանկ

Հատված

Յուրաքանչյուր ժողովրդի մշակույթի ու դպրոցի պատմությունն սկիզբ է առնում ազգային գրերի ստեղծումից և դրանց ուսուցումից: Այս առումով մանկավարժական գիտություններից ամենից հինը մայրենի լեզվի մեթոդիկան է, իսկ նրանում էլ ամենահինը՝ գրաճանաչության բաժինը:

Գրականության ցանկ

1. Բաբանսկի Յու., Մանկավարժություն, մաս 1, Երևան, 1986
2. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2009
3. Գյուլամիրյան Ջ., Մայրենիի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2015
4. Գյուլամիրյան Ջ., Վեց տարեկանների ուսուցման առանձնահատկություններն առաջին դասարանում, Երևան, 1986
5. Գյուլբուդաղյան Ս., Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 1978
6. Մանուկյան Ա., Բանավոր խոսքի զարգացումը հայոց լեզվի ուսուցման ընթացքում, Երևան, 1969
7. Սարգսյան Վ., Այբբենարան, Երևան, 2010
8. Տեր-Գրիգորյան Ա., Գրաճանաչության մեթոդիկա, Երևան, 1968

Պատվիրել/