Հատված
PR գործունեությունը մեծամասամբ հիմնված է հրապարակախոսության, հաղորդագրության , այլ ոչ թե՝ գիտական կամ գեղարվեստական ժանրի վրա: Քանի որ հասարակությունը հակված է հետաքրքիր տեղեկությունների ստացմանը, լրագրողներն ամեն ինչ անում են այն ձեռք բերելու և լավ կողմից ներկայացնելու համար: PR մասնագետները նախատեսված են ղեկավարել կազմակերպությունների և ԶԼՄ-ների հետ հարաբերությունները, աջակցել տեղեկատվական բալանսը երկկողմանի տեղեկատվական փոխգործունեության ձևով: Երկարաժամկետ գործողությունների ժամանակ ինչպես կազմակերությունը, այնպես էլ ԶԼՄ-ները հետաքրքրված են նման համագործակցության աջակցությամբ:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Շ. Ավետիսյան, Հանրային կապեր դասախոսություններ, Երևան, Անտարես 2008, 140 էջ, էջ 34, աղբյուրը՝ armpr.org
2. Ն. Մելքոնյան, Հասարակայնության հետ կապերի առանձնահատկությունները համացանցում կամ PR 2.0,
3. Ս. Հերգնյան, Բուքմեյքերներ. հայկական շուկայի խաղացողները, 14.06.2018, աղբյուրը` https://hetq.am/hy/article/90181
4. «Пресса и PR: любить нельзя ненавидеть» // Эксперт-Сообщение (специальный выпуск), 23.10.2000
5. А. Чумиков «Связи с общественностью». Москва, «Дело», 2000
6. Блажнов Е.А., Паблик Рилейшнз. Учебное пособие, М., “ИМА-пресс”, 2004
7. Буари, Ф. А. Паблик рилейшенз, или Стратегия доверия / Ф. А. Буари — М. : 2001.,
8. Есипова, И. История PR в России или все о РОС / И. Есипова. — режим доступа : www.advertology
9. И. Алешина «Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров». Москва, 1997
10. Как устроены букмекерские конторы и на чем они зарабатывают?, 19/05/2017, https://1cupis.ru/info/blog/kak-ustroeny-bukmekerskie-kontory