Հատված
Իշխանությունների տարանջատումն օրենսդիր, գործադիր և դատական իշխանությունների նպատակ է հետապնդում, որպեսզի այս երեք իշխանություններն չկենտրոնացվեն մեկ պետական մարմնում կամ մեկ անձի ձեռքում, ինչը կբերի չարաշահումների, և մարդկանց իրավունքների և ազատությունների խախտումների ու անօրինականությունների: Դեռևս Մոնտեսքյոն նշում էր, որ մարդկանց ազատությունը և անվտանգությունը ապահովելու, ինչպես նաև օրենքների գերակայությունը պահովելու համար անհրաժեշտ է, որ պետական իշխանությունը բաժանված լինի օրենսդիր, գործադիր և դատական իշխանությունների:
Գրականության ցանկ
1) Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրություն, ՀՀՊՏ 2015.12.21/Հատուկ թողարկում
2) ՀՀ սահմանադրական դատարանի որոշումը քաղաքացի Վարդան Մալխասյանի դիմումի հիման վրա՝ ՀՀ քրեական օրենսգրքի 301 հոդվածի՝ ՀՀ սահմանադրությանը համապատասխանության հարցը որոշելու վերաբերյալ գործով, ընդ. է. 14.10.2008, ուժի մեջ է մտել 14.10.2008, ՍԴՈ-766, ՀՀՊՏ 2008.10.29/64(654)
3) Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության մեկնաբանություններ: Ընտ. խմբ. Գ. Հարությունյանի, Ա. Վաղարշյանի, Երևան, 2010
4) Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական իրավունք: Պատ. խմբ. Ն.Ա. Այվազյան: Երևան, 2012
5) Սահակյան Հ., ՀՀ Ազգային ժողովի, կառավարության և նախագահի սահմանադրաիրավական փոխհարաբերությունները իշխանությունների տարանջատման և հավասարակշռման լույսի ներքո, Դատական իշխանություն, Երևան, 2015
6) Վարդանյան Ռ., Իշխանությունների բաժանման հայեցակարգի շուրջ, Դատական իշխանություն, Երևան, 2015
7) Эгидиюс Курис, Доктрина разделения властей в практике Конституционного Суда Литвы. Конституционный Суд как гарант разделения властей: Сборник докладов, Москва, 2004
8) Конституция в XXI века. Сравнительное-правовое исследование, Отв. Ред. Профессор В. Е. Чиркин, Москва, 2014