Հատված
PR-ը հասարակական կարծիքի ձևավորումն է, հեղինակության ստեղծումը և կառավարումը: Այն պետք է ապահովի արդյունավետ երկխոսություն իշխանության և հասարակության միջև` ձևավորելով և առաջ մղելով իշխանության հեղինակությունը, դրական կերպարը:
Գրականության ցանկ
1. Ա․Ավետիսյան, «Հանրային կապերը զանգվածային հաղորդակցության համակարգում», Երևան, 2004
2. Ա. Շ. Ավետիսյան, Հանրային կապեր դասախոսություններ, Երևան, Անտարես 2008, աղբյուրը՝ armpr.org
3. «Пресса и PR: любить нельзя ненавидеть» // Эксперт-Сообщение (специальный выпуск), 23.10.2000
4. Блажнов Е.А., Паблик Рилейшнз. Учебное пособие, М., “ИМА-пресс”, 2004
5. Королько В. Основы паблик рилейшнз, м. 2000
6. Кувшинникова Т. Связи с общественностью в некоммерческих организациях на пример, АНО «Центр»,
7. Либоракина М.И., Якимец В.Н. Гражданские инициативы и будущее России. – М.: Школа Культурной политики, 1997
8. Эдвард Бернейс, Пропаганда, 2010
9. Grunig E.J. and Hunt T. Managing Public Relations. — New York, 1984