Հատված
Դրդապատճառները միմյանցից տարբերվում են նրանցում դրսևորվող պահանջմունքի տեսակով, իրենց ընդունած ձևերով, լայնությամբ կամ նեղությամբ, այն գործունեության կոնկրետ բովանդակությամբ, որի ընթացքում նրանք իրականացվում են: Գործունեության բարդ տեսակները, որպես կանոն, համապատասխանում են ոչ թե մեկ, այլ միաժամանակ գործող և փոխներգործող մի քանի դրդապատճառների, որոնք կազմում են մարդու գործողությունների և արարքների մոտիվացիայի ճյուղավորված համակարգ:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Նալչաջյան, Հոգեբանության հիմունքներ, Երևան 1997
2. Ա. Վ. Պետրովսկի, Ընդհանուր հոգեբանություն, 1974
3. Ա. Վ. Պետրովսկի, Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն,Երևան 1977
4. Бадмаева Н.Ц. Влияние мотивационного фактора на развитие умственных способностей, ВСГТУ 2004
5. Божович Л.И. Изучение мотивации поведения детей и подростков / Под ред. Л.И.Божович и Л.В.Благонадежной. – М., 1972
6. Гордеева Т. О. , Мотивация учебной деятельности школьников и студентов: механизмы, условия развития: Диссертация на соискание ученой степени доктора психологических наук, М. 2013
7. Каменская Е.Н. Основы психологии, Ростов н/Д, Феникс, 2003
8. Кон И. С. Психология старшеклассника – М. Просвещение 1982