Հատված
Անձի զարգացումը նրա մտավոր, բարոյական և ֆիզիկական զարգացումն է, որն առնչվում է նրա արժեքային կողմնորոշումների ձևավորման գործընթացին: Վերջինս ուսումնական գործընթացի սուբյեկտների փոխգործակցության արդյունք է, որի արդյունավետությունը պայմանավորված է և՛ արժեքների յուրացման նկատմամբ սովորողների գործունեությամբ, և՛ այդ գործընթացը կազմակերպող ուսուցչի փորձառությամբ: Արժեքային կողմնորոշումները կարևորվում են առաջին հերթին անձի զարգացման տեսանկյունից:
Գրականության ցանկ
1. Ամիրջանյան Յու, Սահակյան Ա., Մակավարժություն, Երևան, 2004
2. Բալյան Ա., Աշակերտների ճանաչողական պահանջմունքները և դրանց ձևավորման ուղիները, Երևան, 1982
3. Բորյան Ա., Դպրոցի և ընտանիքի մանկավարժական ներգործության միասնությունը, Երևան, 1975
4. Ананьев Б.Г., Психологическая структура личности и ее становление в процессе индивидуального развития человека / О проблемах современного человекознания. М.: Наука, 1976
5. Воспитание у младших школьников ценностного отношения к семье в условиях общеобразовательной школы, https://mir-nauki.com/PDF/67PDMN418.pdf
6. Роль наследственности в развитии личности, https://studfile.net/preview/1725236
7. Ценность младшего школьного возраста, https://studfile.net/preview/6014827/page:69/, https://moluch.ru/archive/164/45271/
8. Сысенко В.А., Чувство собственного достоинства и устойчивость брака. Психология семьи. Хрестоматия. Под ред. Райгородского Д.Я. Самара: Издательский Дом «Бахрах-М», 2002
9. Pinsof W.M., Lebow J.L. A Scientific Paradigm for Family Psychology. Family Psychology: The Art of the Science. Edited by William M. Pinsof and Jay L. Lebow. Oxford University Press, 2005