Ուղիղ և ներգործող անուղղակի խնդիրնների մեթոդական առանձնահատկությունները

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3774

Բովանդակություն

Ներածություն
Ուղիղ և ներգործող անուղղակի խնդիրների մեթոդական առանձնահատկությունները
Եզրակացություն
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Հայտնի է, որ բոլոր խոսքի մասերը չէ, որ դառնում են նախադասության անդամ: Նախադասության անդամներ դառնում են միայն նյութական իմաստ արտահայտող խոսքի մասերը, իսկ նյութական իմաստից զուրկ, քերականական իմաստ արատահայտող խոսքի մասերը, թեև նախադասության անդամներ չեն դառնում, բայց կարևոր դեր են կատարում նախադասության կառուցվածքում: Այսպես՝ կապերն ու շաղկապները քերականական իմաստներ են արտահայտում: Առաջինները դրվելով գոյականների, դերանունների և այլ բառերի վրա՝ ձևավորում են նրանց պաշտոնները նախադասության մեջ, իսկ շաղկապների դերն այն է, որ դրանք իրար են կապում ու շաղկապում նախադասության համազոր անդամներ, ինչպես նաև համադաս ու ստորադաս նախադասություններ:

Գրականության ցանկ

1. Աբեղյան Մ., Հայոց լեզվի տեսություն, Երևան, 1965
2. Աբրահամյան Ա., Ժամանակակից հայերենի քերականություն, Երևան, 1975
3. Աբրահամյան Ս., Հայոց լեզու: Շարահյուսություն (հանրակրթ. դպրոցի 7-8-րդ դասարանների համար), Երևան, 1997
4. Աբրահամյան Ս., Հայոց լեզու: Շարահյուսություն (ձեռնարկ), Երևան, 2012
5. Աբրահամյան Ս., Ժամանակակից հայերենի քերականություն, Երևան, 1975
6. Աղայան Էդ., Լեզվաբանության ներածություն, Երևան, 1967
7. Առաքելյան Վ., Հայերենի շարահյուսություն, հ. Ա, Երևան, 1958
8. Ասատրյան Մ., Ժամանակակաից հայոց լեզու, Երևան, 1987
9. Գյուլբուդաղյան Ս., Ժամանակակից հայերենի շարահյուսություն, Երևան, 1988
10. Գյուլբուդաղյան Ս., Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 1987

Պատվիրել/