Հետաքրքրաշարժ վարժությունները որպես ուղղագրական կարողության ձևավորման միջոց

Գին՝ 4400դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3876

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հայոց լեզվի ուղղագրության հիմնական սկզբունքները
Գլուխ 2. Հետաքրքրաշարժ վարժությունները՝ որպես ուղղագրական կարողության ձևավորման միջոց
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Հայերենի հնչյունների ու տառերի միջև սկզբնական շրջանում եղած պարզ համապատասխանությունը փոփոխվելու հետևանքով ստեղծվել է հնչման ու գրություն նոր հարաբերություն: Այդ նոր հարաբերությունն առաջացել է մի շարք պատճառներով: Ժամանակակից հայերենի ուղղագրությունն իր հիմքում ունի երեք սկզբունք՝ հնչյունական, ավանդական և ձևաբանական, որոշ լեզվաբաններ այս սկզբունքներին հավելում են ևս երկուսը՝ ստուգաբանական սկզբունքը և իմաստային գործոնը: Ըստ հնչյունական սկզբունքի՝ բառերը գրվում են ուղղախոսական արտասանությանը համապատասխան, և ուղղագրություն այդ դեպքում հիմնվում է բառի հնչույթային վերլուծության և գրաբանության կանոնների վրա: Ժամանակակից հայերենի տառագրությունը հնչյունական է. հիմնականում ինչպես արտասանվում են բառերը, այնպես էլ գրվում են, ինչպես՝ դաշտ, բժիշկ, պատյան, գրիչ, գիրք և այլն: Սակայն պետք է նշել, որ հնչյունական սկզբունքով գրվող բազմաթիվ բառերի մեջ առկա են գրության հնարավոր տարբերակներ: Խոսքը վերաբերում է հատկապես այն բառերին, որոնց մեջ հնչույթներն իրենց դիրքային հատկանիշներով նման են են գրության ավանդական տարբերակներին:

Գրականության ցանկ

1.Բաղրամյան Ռ., Հայերենի ուղղագրությունը և նրա ուսուցման հարցերը, Երևան, 1957
2. Գասպարյան Մ., Քերականության և ուղղագրության ուսուցումը տարրական դասարաններում, Երևան, 1954
3. Գյուլբուդաղյան Ս., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1978
4. Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում, Նախաշավիղ հանդես, Երևան, 1.2013
5. Խուդոյան Ս., Գևորգյան Ս., Հայերենի ուղղագրության ուսուցման նոր մեթոդական համակարգ, Երևան, 2003
6. Մարգարյան Ա., Ժամանակակից հայոց լեզու: Հնչյունաբանություն, Երևան, 1997
7. Ջահուկյան Գ., Ժամանակակից հայերենի տեսության հիմունքները, Երևան, 1974
8. Սարգսյան Վ. և ուրիշներ, Մայրենի 3, Երևան, 2009
9. Սուքիասյան Ա., Ժամանակակից հայոց լեզու (հնչյունաբանություն, բառագիտություն, բառակազմություն), Երևան, 1999

Պատվիրել/