Հատված
Մարքեթինգային հետազոտություններն ունեն շատ լուրջ էթիկական ենթատեքստ: Մարքեթինգային հետազոտությունները անցկացվում են կամ ձեռնարկության մարքեթինգի բաժնի կողմից, կամ այդ ոլորտում մասնագիտացված ֆիրմաների կողմից: Մարքեթինգային հետազոտությունների մեծ մասն իրականացվում է շահույթ ստանալու նպատակով, որը կարող է պատճառ հանդիսանալ մարքեթոլոգների կամ պատվիրատուի սուբյեկտիվ վարքագծի դրսևորուման: Այս երևույթները շատ հաճախ են հանդիպում, լավ ճանաչելի են և նույնիսկ ամերիկյան մարքեթոլոգների կողմից անվանում են ստացել` sugging and frugging: