Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման էթիկան

Գին՝ 1600դրամ
Էջերի քանակ՝ 8էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 3900

Բովանդակություն

1. Էթիկայի կարևորությունը և էթիկական որոշումների կայացման ցուցումները մարքեթինգային հետազոտություններում
2. Էթիկական որոշումների կայացման կոմպլեքսային մոդելը մարքեթինգային հետազոտություններում

Հատված

Մարքեթինգային հետազոտություններն ունեն շատ լուրջ էթիկական ենթատեքստ: Մարքեթինգային հետազոտությունները անցկացվում են կամ ձեռնարկության մարքեթինգի բաժնի կողմից, կամ այդ ոլորտում մասնագիտացված ֆիրմաների կողմից: Մարքեթինգային հետազոտությունների մեծ մասն իրականացվում է շահույթ ստանալու նպատակով, որը կարող է պատճառ հանդիսանալ մարքեթոլոգների կամ պատվիրատուի սուբյեկտիվ վարքագծի դրսևորուման: Այս երևույթները շատ հաճախ են հանդիպում, լավ ճանաչելի են և նույնիսկ ամերիկյան մարքեթոլոգների կողմից անվանում են ստացել` sugging and frugging:

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/