Հատված
Արդյունավետ գիտամանկավարժական գործունեության համար շատ անհրաժեշտ է հոգեբանամանկավարժական խոհամտությունը, հետազոտության հստակությունն ու օբյեկտիվությունը, սեփական փորձարարական կարողությունների խիստ և օբյեկտիվ գնահատում, այլապես ուրիշ եղանակ չկա սխալներից խուսափելու համար: Մանկավարժական հետազոտության արդյունավետ ընթացքը և ավարտը մեծ հաշվով կախված է նաև մեթոդաբանական ճիշտ ընտրազատումից, որքան ճիշտ են ընտրված մեթոդներն ու մեթոդիկաները և դրանց կիրառության պայմանները, այնքան հավանականությունը գիտական տվյալները ստանալն ավելի մեծ է: Մեթոդաբանության գլխավոր ֆուկնցիան է համարվում ճանաչողության պրոցեսների կազմակերպումը և ղեկավարումը:
Գրականության ցանկ
- Ասատրյան Լ. Թ. և ուրիշներ, Կրթության համակարգի կառավարման հիմունքներ (մեթոդաբա-նություն և տեխնոլոգիա): Բուհական ձեռնարկ/ Լ. Թ. Ասատրյան, Ա. Ս. Կարապետյան, Մ. Ա. Ասատրյան, Թ. Ֆ. Ցոլակյան. -Եր.: Զանգակ- 97, 2003
- Загвязинский В. И. Методология и методика социально-педагогического исследования. -Тюмень, 1995
- Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (Дидактический аспект). – М.: Педагогика, 1982