KPI (Արդյունավետության հանգուցային ցուցանիշները) որպես կազմակերպության ռազմավարական և տակտիկական նպատակներին հասնելու միջոց

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Կառավարում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4104

Բովանդակություն

Ներածություն
KPI (Արդյունավետության հանգուցային ցուցանիշները) որպես կազմակերպության ռազմավարական և տակտիկական նպատակների հասնելու համակարգ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Բիզնեսի կառավարման համար անհրաժեշտ է նպատակ, պլանավորում, կազմակերպում և վերահսկում: Բայց սա դեռ ամենը չէ. եթե դուք ղեկավարում եք կազմակերպություն, ապա   գործ ունեք մարդկանց հետ, որոնցից յուրաքանչյուրն ունի իր նպատակները, աշխարհայացքն ու բնավորության գծերը: Այդ դեպքում խնդիր է առաջանում հետաքրքրել և մոտիվացնել աշխատակիցներին, վարակել ձեր բիզնես գաղափարով և ընդհանուր նպատակով, ինչպես նաև ապահովել այլ անհրաժեշտ ռեսուրսներով, ներքին կանոնակարգով և պարտականություններով, նաև կոմունիկացիայով:

Գրականության ցանկ

1. А. К.Клочков KPI и мотивация персонала. Полный сборник практических инструментов, Эксмо; М.-; 2010
2. Зыкова Н.В. Исследование подходов к оценке эффективности деятельности организации, 2014 Экономика и менеджмент инновационных технологий.. № 12. URL: http://ekonomika.snauka.ru/2014/12/6529
3. Лазовицкий И. Б. KPI (Key Performance Indicator): разработка и применение показателей бизнес-процесса. Показатели эффективности 2013

4…

Պատվիրել/