IKEA ընկերության մարքեթինգային քաղաքականությունը

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4224

Բովանդակություն

Ներածություն
ԻԿԵԱ ընկերության գործունեության վերլուծությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա կազմակեպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, նախընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական գործունեության ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ՝ հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:

Գրականության ցանկ

1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М., СПб. «Вильмс», 1998
2. «IKEA продала свой бренд за 11 миллиардов долларов»։ 9 августа 2012
3. «Зачем Ингвар Кампрад продал бренд IKEA?»։ 9 августа 2012
4. …

Պատվիրել/