Հատված
Հասարակայնության հետ կապերը բնութագրում են երկրի, տուրիստական գործակալության իմիջը կամ հանրահայտությունը հասարակության մեջ, հետևաբար նաև՝ փոխհարաբերությունները բնակչության հետ: Հասարակայնության հետ կապերը իրենց արտացոլումն են գտնում տվյալ տուրիստական գործակալության նկատմամբ հասարակության լավ կամ վատ վերաբերմունքի մեջ: Յուրաքանչյուր տուրիստական գործակալություն, կամա թե ակամա, որոշակի կապեր ունի հասարակության հետ, և դրական իմիջի ձևավորման համար պատասխան է տալիս նրա ցանկացած աշխատողը:
Գրականության ցանկ
1. Զաքարյան Ա., Սահակյան Շ. և ուրիշներ, Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013
2. Ն. Դուկասյան: Քաղաքական մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ- Երևան, «Տնտեսագետե, 2012
3. James F. Engel, Martin R. Warshaw, Thomas Sh. kinnear. Promotional Strategy: Managing the Marketing Communications Process. IRWIN. Boston.1991
4. Бернетт Дж., Мориарти С.. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. С англ. Под ред. С. Г. Божук,- СПб: Питер, 2001
5. Дубровин И. А.. Маркетинговые коммуникации: Учебник.-М.: «Дашков и К’, 2008
6. Кумар Н„ Маркетинг как стратегия, изд. Претекст, Москва, 2008