Հատված
Ներկայումս, մրցակցության պայմաններում, արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպությունների առջև ակնհայտ խնդիր է դրված գրավել սեփական հաճախորդին ու հետագայում նաև պահպանել նրան: Ուստի տնտեսության զարգացման ներկա փուլում առավել հրատապ է դրված ապրանքի ու մատուցվող ծառայության սոցիալական նշանակման առանձնահատկությունների ու դրա մրցունակությունը, որը յուրաքանչյուր արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպության մարքեթինգային ռազմավարության մշակման ու արտադրության կազմակերպման հիմնական ելակետն է:
Գրականության ցանկ
1. А. М. Годин, Маркетинг, Москва 2005
2. Амблер Т., Практический маркетинг. Питер, 1999
3. Бове Кортлэнд Л., Аренс Уильям Ф. Современная реклама. Тольятти: Изд. Дом «Довгань», 1995
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология. М., 2005
5. Ларионов В.Г., Скрыпникова М.Н. Упаковка как фактор маркетинговой деятельности // Маркетинг в России и за рубежом. 2001
6. Маркетинг: учебник, практикум и учебно-методический комплекс по маркетингу /Р.Б. Ноздрева, Г.Д.Крылова и др. – М.: ЭкономистЪ, 2003
7. Н. Д. Эриашвили, Маркетинг, Москва 2003 г