Կաթնամթերք արտադրող ընկերությունների մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4246

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Կաթնամթերքի շուկան ՀՀ-ում և հիմնախնդիրները
2. Կաթնամթերք արտադրող կազմակերպությունների զարգացման մարքեթինգային ռազմավարությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ինչպես արդեն նշվեց, մինչ անցումային փուլը կաթի վերամշակման արդյունա-բերական գործարանները ունեին տարեկան 320 հազար տոննա կաթնամթերքի ար-տադրության հզորություն, ընդ որում պանրի արտադրությունը կազմում էր 27 հազար տոննա, պաղպաղակինը` գրեթե 13 հազար տոննա: Կաթնամթերքի արտադրությունը հիմնականում կենտրոնացված էր խոշոր տնտեսություններում:

Գրականության ցանկ

1. «ՀՀ սննդարդյունաբերության արդի հիմնախնդիրները», Բաբայան Է.Ա. , Երևան 1997
2. ՀՀ սննդարդյունաբերության հումքային ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործման հիմնախնդիրները, Հ․ Մ․ Մամիկոնյան, Է․ Ա․ Բաբայան, Ե, 2004
3. ՀՀ վիճակագրական տարեգիրք։ ԱՎԾ-ի 2008-2018թթ, ՀՀ ամենամյա հրատարակումներ
4. Арутюнова Д. В., Стратегический менеджмент, Учебное пособие, Таганрог: Изд-во ТТИ ЮФУ, 2010

Պատվիրել/