Հատված
Մարքեթինգային հետազոտություններն ունեն շատ լուրջ էթիկական ենթատեքստ: Մարքեթինգային հետազոտությունները անցկացվում են կամ ձեռնարկության մարքեթինգի բաժնի կողմից, կամ այդ ոլորտում մասնագիտացված ֆիրմաների կողմից: Մարքեթինգային հետազոտությունների մեծ մասն իրականացվում է շահույթ ստանալու նպատակով, որը կարող է պատճառ հանդիսանալ մարքեթոլոգների կամ պատվիրատուի սուբյեկտիվ վարքագծի դրսևորուման: Այս երևույթները շատ հաճախ են հանդիպում, լավ ճանաչելի են և նույնիսկ ամերիկյան մարքեթոլոգների կողմից անվանում են ստացել` sugging and frugging:
Գրականության ցանկ
1. Аакер, Д. Природа и сфера применения маркетинговых исследований / Д. Аакер, В. Кумар, Дж. Дэй. СПб. : Питер, 2002
2. Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент : экспресс-курс. СПб. : Питер, 2006
3. Подрезова, Т. В. Этика маркетинга в России и за рубежом : возможности и действительность. URL : www.ostu.ru.
4. Панкрухин…