Մրցունակության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4256

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ձեռնարկությունների մրցունակության գնահատման տեսական և մեթոդական հիմքերը
1.1 Մրցունակության էությունը, տեսությունները և այն ձևավորող գործոնները
1.1. Ապրանքի մրցունակությունը բնութագրող ցուցանիշների համակարգը
1.2. Կազմակերպության մրցակցային միջավայրի վերլուծությունը
Գլուխ 2. Մրցունակության բարձրացման ուղիները
2.1 «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի համառոտ բնութագիրը
2.2 Մրցունակության բարձրացման ուղիները «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մրցունակությունը շուկայական տնտեսության կարևորագույն տարրերից մեկն է, այն մարքեթինգային համակարգի սուբյեկտների հակամարտության ձև է և արտադրության կարգավորման մեխանիզմ: Մրցակցությունը` որպես սուբյեկտների հարաբերակցության հասարակական ձև, հանդիսանում է յուրաքանչյուր սուբյեկտի անհատական տնտեսական շահերի իրացման նախապայման:

Գրականության ցանկ

1. Портер Конкуренция. – Исправленное издание: Издательство Дом «Вильямс», 2006
2. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. — М: Центр экономики и маркетинга, 2000
3. Զաքարյան Ա.Ե.,Սահակյան Շ.Ս.,Գրիգորյան Ա.Վ.,Ղուկասյան Ն.Ժ.,Սահակյան Լ.Շ., «Մարքեթինգի հիմունքներ»,Երևան Տնտեսագետ 2013
4. Долинская М…..

Պատվիրել/