Հատված
Մրցունակությունը շուկայական տնտեսության կարևորագույն տարրերից մեկն է, այն մարքեթինգային համակարգի սուբյեկտների հակամարտության ձև է և արտադրության կարգավորման մեխանիզմ: Մրցակցությունը` որպես սուբյեկտների հարաբերակցության հասարակական ձև, հանդիսանում է յուրաքանչյուր սուբյեկտի անհատական տնտեսական շահերի իրացման նախապայման:
Գրականության ցանկ
1. Портер Конкуренция. – Исправленное издание: Издательство Дом «Вильямс», 2006
2. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. — М: Центр экономики и маркетинга, 2000
3. Զաքարյան Ա.Ե.,Սահակյան Շ.Ս.,Գրիգորյան Ա.Վ.,Ղուկասյան Ն.Ժ.,Սահակյան Լ.Շ., «Մարքեթինգի հիմունքներ»,Երևան Տնտեսագետ 2013
4. Долинская М…..