Հատված
Որպեսզի ընկերության մշակած մրցակցային ռազմավարությունը լինի արդյունավետ, անհրաժեշտ է ոչ միայն բացահայտել բոլոր հնարավոր մրցակիցներին, այլև նրանց վերաբերյալ հավաքագրել որքան հնարավոր է շատ տեղեկատվություն՝ գործունեության բոլոր ուղղություններով։ Ընկերությունը պետք է անընդհատ իր ապրանքները, իր սահմանած գները, վաճառահանման և հաղորդակցման կապուղիներն ու մշակած ռազմավարությունները համեմատի իր մրցակիցների համանման ցուցանիշների հետ։
Գրականության ցանկ
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В., Основы маркетинга/Москва, С.-Петербург, Киев: Вильямс, 2002