Ֆ.Կոտլերի շուկայի հետևորդի մրցակցային ռազմավարությունները

Գին՝ 2500դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4272

Բովանդակություն

Ներածություն
Ֆ.Կոտլերի շուկայի հետևորդի մրցակցային ռազմավարությունները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Որպեսզի ընկերության մշակած մրցակցային ռազմավարությունը լինի արդյունավետ, անհրաժեշտ է ոչ միայն բացահայտել բոլոր հնարավոր մրցակիցներին, այլև նրանց վերաբերյալ հավաքագրել որքան հնարավոր է շատ տեղեկատվություն՝ գործունեության բոլոր ուղղություններով։ Ընկերությունը պետք է անընդհատ իր ապրանքները, իր սահմանած գները, վաճառահանման և հաղորդակցման կապուղիներն ու մշակած ռազմավարությունները համեմատի իր մրցակիցների համանման ցուցանիշների հետ։

Գրականության ցանկ

Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В., Основы маркетинга/Москва, С.-Петербург, Киев: Вильямс, 2002

Պատվիրել/