Հատված
Ապրանքի գնի փոփոխության դեպքում ակտիվանում են երկու ուժեր, որոնք սպառողին մղում են փոփոխելու ձեռք բերվող ապրանքի քանակությունը: Սովորաբար ապրանքի գնի փոփոխությունը փոխում է ոչ միայն սպառողի այս կամ այն բարիքի ձեռքբերմաբ հնարավորությունը` ֆիքսված անվանական բյուջեի պաիմաններում, այլև նրա իրական բարեկեցության մակարդակը, քանզի գների իջեցումը նրան դարձնում է հարուստ, իսկ բարձրացումը կրճատում է ապրանքներ ձեռք բերելու հնարավորությունը` հետզհետե աղքատացնելով նրան:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Արշակյան, Միկրոէկոնոմիկա, Երևան, «Տնտեսագետ», 2006թ
2. «Միկրոէկոնոմիկա», Մ. Մելքումյանի խմբագրությամբ, Երևան, «Տնտեսագետ», 2011
3. Пиндайк Р., Рубинфельд Д. Микроэкономика..- М.: Дело, 2001
4….