Հատված
ցանկանում է ձեռք բերել շուկայից տվյալ պահին և տվյալ գնով: Այլ կերպ ասած, պահանջարկը գնողունակ պահանջմունքն է: Շուկայում ապրանքները գնվում են կամ իբրև արտադրության միջոցներ, կամ կենսամիջոցներ (անձնական սպառման առարկաներ) և օգտագործվում արտադրողական կամ անձնական սպառման համար: Կարող է թվալ, թե պահանջարկի կողմում կանգնած է հասարակական պահանջմունքների որոշակի հաստատուն մեծություն, որն իր բավարարման համար արդյունքի որոշակի քանակություն է պահանջում:
Գրականության ցանկ
1. Վ. Օրդուխանյան, Պահանջարկն ու սպառողական վարքագծի տեսությունը, Երևան 2006
2. Գ. Ե. Կիրակոսյան. «Տնտեսագիտության տեսության ձեռնարկ». Եր., 2009
3. Հովհաննիսյան Ա. Մ., Բաղդասարյան Գ. Վ., Պահանջարկը և առաջարկը, դրանց ճկունությունը: Եր., «Տնտեսագետ», 1999
4.