Հատված
Պատկերացնել շուկայական հարաբերությունները առանց «շահույթ» հասկացության ուղղակի անհնար է: Ցանկացած գործունեություն ծավալվում է որոշակի նպատակի հասնելու համար, իսկ ցանկացած տնտեսական գործունեության վերջնական նպատակը շահույթի ստացումն է: Շահույթը կազմակերպությանը անհրաժեշտ է ոչ միայն իր ընթացիկ գործունեությունը ծավալելու, այլ նաև գործունեությունը ընդլայնելու համար:
Շահույթը շուկայի շարժիչ ուժն է: Այն, հանդիսանալով շուկայի մասնակիցների հիմնական նպատակը, վերջինիս զարգացման խթան է դառնում: Շուկայի մասնակիցները ձգտում են շահույթի մաքսիմալացման: Սակայն համաշխարհային տնտեսական ճգնաժամի պատճառով շատ կազմակերպություններ, ինչպես և ուսումնասիրվող կազմակերպությունը, մեծ կորուստներ են կրել և շահույթի մաքսիմալացման մասին խոսելը ներկա դրությամբ այդքան էլ տեղին չէ, սակայն տնտեսության զարգացման այս փուլում էլ առաջ է եկել տնտեսական ճգնաժամի պատճառների բացահայտման, դրանց հաղթահարման և շահույթի աճի ներքին պահուստների յուրացման հիմնախնդիրները:
Այս հիմնախնդիրների լուծման համար նախ անհրաժեշտ է կատարել վերլուծություն, որի հիման վրա էլ հնարավոր կլինի գտնել լուծման արդյունավետ ուղիներ:
Գրականության ցանկ
Օրենքներ և այլ իրավական ակտեր
1. «Հասարակական կազմակերպությունների մասին» ՀՀ օրենք` ընդունված 2001թ. -ի դեկտեմբերի 4-ին, http://www. parliament. am/legislation. php?sel=show&ID=1295
2. «Շահույթ ստանալու նպատակ չհետապնդող կազմակերպությունների մասին» ՀՀ օրենք ընդունված 1993 թ. -ի սեպտեմբերի 27-ին, http://www. arlis. am/documentview. aspx?docid=159
3. «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք, ընդունված ԱԺ-ի կողմից 1996թ. հունիսի 30-ին,
4. «Արարատբանկ» ԲԲԸ—ի տարեկան հաշվետվություն» — 2017, . էջ21
5. Կիրակոսյան Գ. Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2009թ.,
6. Լ. Բադանյան, Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ, Երևան 2007թ.,
7. Գ. Խաչատրյան, Ձեռնարկության էկոնոմիկա և կառավարում ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009թ.,
8. Սարգսյան Ա. Զ. և ուրիշներ «Կառավարչական հաշվառում», Ե-2000թ
9. Протасов В. Ф., “Анализ деятельности предприятия”, М-2003г.
10. . . . .