Կորպորատիվ PR

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Հասարկայնության հետ կապեր և հաղոդրակցային տեխնոլոգիաներ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4565

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Կորպորատիվ PR հասկացությունը, PR -ի էությունը, խնդիրներն ու նպատակները
2. Swօt վերլուծություն մթերային խանութի օրինակով
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ն. Մելքոնյան, Հասարակայնության հետ կապերի առանձնահատկությունները համացանցում կամ PR 2.0,
2. Ս. Պողոսյան, Հասարակայնության հետ կապերը և ՀՀ պետական կառավարման համակարգը, 21-րդ դար, թիվ 2 (48), 2013թ. ,
3. Алешина И. В., Паблик Рилейшнз для менеджеров, курс лекций, икф «ЭКМОС», Москва 2004, источник: https://www.booksite.ru/fulltext/publik/text.pdf
4. Г.Г. ВОРОБЬЕВ, ЧЕЛОВЕЧЕСКИЕ РЕСУРСЫ И СОВРЕМЕННАЯ СЛУЖБА ПЕРСОНАЛА, статья,источник: http://ecsocman.hse.ru/data/352/910/1217/15_Vorobev.pdf
5. Зайцев Л.Г., Соколова М.И. Стратегический менеджмент: Учебник. – М.: Юристъ, 2002. – 416 с.
6. Закон РФ от 27.12.1991 г. № 2124-1 «О средствах массовой информации»;
7. Захарченко, В. PR для Интернета, Интернет для PR / В. Захарченко. – режим доступа : www.internet.
8. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: Рабочая книга менеджера PR / А.Б. Зверинцев. 2-е изд. — СПб: СОЮЗ, 1997. — 153 с.
9. Орлова Т.М. Паблик Рилейшнз и реклама в маркетинге // Маркетинговые исследования в России. — 2006. — № 5.

Պատվիրել/