Կազմակերպության մրցակցային դիրքերի բարձրացման ուղիները

Գին՝ 37000դրամ
Էջերի քանակ՝ 74էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4784

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Կազմակերպության մրցունակության գնահատման տեսամեթոդաբանական հիմքերը
1.1 Կազմակերպության մրցունակության էությունը և նշանակությունը
1.2 Կազմակերպության մրցունակության գնահատման հիմնական մեթոդները
1.3 Շուկայում առևտրական կազմակերպության մրցակցային դիրքի որոշման չափանիշները
Գլուխ 2. «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ի ընդհանուր բնութագիրը ևմրցունակության գնահատման հիմնական եղանակները
2.1 «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ի համառոտ բնութագիրը և տնտեսական գործունեության վերլուծությունը
2.2 ՀՀ ոչ ոգելից ըմպելիքների շուկաների բնութագիրը և մրցակցային միջավայրի վերլուծությունը
Գլուխ 3. «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ մրցունակության բարձրացման ուղիները
3.1 «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ի մրցակցային առավելությունների գնահատումը
3.2. Որակի կառավարման նորագույն համակարգերի ներդրումը՝ որպես մրցունակության բարձրացման հիմնական ռազմավարությունը «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ում
Եզրակացություններ եվ առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Կազմակերպության մրցունակությունը նրա ներուժն է, հնարավորությունները, ինչպես նաև շուկայական հարաբերություններին հարմարվելու ճկունությունը: Այս պայմաններում ձեռնարկությունների մրցունակության բարձրացման ուղիները մեծապես որոշում են արտադրանքի որակի բարձրացումը, ծառայությունների և ապրանքների գների իջեցումը, նորարարությունների և նոր տեխնոլոգիաների ներդրումը, նոր հնարավորությունների որոնումը: Կազմակերպության մրցունակությունը միմյանց հետ անմիջականորեն չկապված, սակայն միմյանց վրա ազդող բաղադրիչների համակարգ է։ Մրցունակության բարձրացման արդյունքը որոշ հետազոտողներ համարում են ձեռնարկության շուկայի մասնաբաժնի չափը։ «Մրցունակություն» հասկացության սահմանման մեջ բացակայում է տեսակետների որևէ միասնություն։ Այսօրվա դրությամբ, շուկայի պայմանների և մրցունակության զարգացման ներքին հնարավորությունների համապատասխանեցման ամենաօպտիմալ և արդյունավետ միջոցներից մեկը մարքեթինգի ոլորտում նորարարությունների ձևավորումն ու տարածումն է: «Մրցունակություն» հասկացության հարցը քննարկվել և քննարկվում էր շատ տնտեսագետների կողմից ավելի քան երկու հարյուր տարի։ Տնտեսության զարգացման արդի փուլում մրցունակության ցուցանիշի միջոցով ապահովվում է շուկայի սուբյեկտների գործունեության փոխադարձ համակարգումը ՝ դրանցից յուրաքանչյուրի համար լավագույն դիրք գրավելու և, որպես հետևանք, վերջնական տնտեսական արդյունքի հասնելու նպատակով: Շուկայական պայմաններում ձեռնարկության կառավարումը հանգում է գնահատման, վերլուծության, դրա մրցունակության բարձրացման կամ նվազման վրա ազդող գործոնների կանխատեսմանը՝ կազմակերպության գործունեության վերջնական նպատակներին հասնելու համար հետագա մրցակցային ռազմավարության և մարտավարության ընտրության հիմնավորման համար:

Գրականության ցանկ

1. «Տնտեսագիտության տեսություն» /ուսումնական ձեռնարկ/ խմբ.՝ տ.գ.դ. պրեֆ. Գ.Ե. Կիրակոսյանի և տ.գ.թ. պրոֆ. Ի. Ե. Խլղաթյանի.-Երևան Տնտեսագետ 2009թ.
2. «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք, հոդված 4, (ընդունված 2000թ. հոկտեմբերի 6-ին, ՀՕ-112
3. ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի 2019 թվականի գործունեության հաշվետվություն, http://competition.am/index.php?menu=154&lng=1, 18.02.2021
4. Միքայելյան Մ.Վ. Տնտեսական մրցակցության և մենաշնորհների պետական կարգավորման հիմնահարցերը Հայաստանի Հանրապետությունում / Մասն. խմբ. Մարկոսյան, Առաջաբ. Վ. Խոջաբեկյան.- Եր.: Նահապետ, 2005
5. Гpибoв B., Гpyзинoв B. Экономика предприятия, http://www.inventech.ru/lib/predpr/predpr0042/
6. Горшков Р.К. Анализ существующих методов оценки конкурентоспособности предприятия / Р.К. Горшков // РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. –2014. – № 2.
7. …

Պատվիրել/