Հայաստանյան տուրիստական կազմակերպություններում կիրառվող PR տեխնոլոգիաներ

Գին՝ 40000դրամ
Էջերի քանակ՝ 80էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4788

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Տուրիզմի էությունն ու բովանդակությունը
1.1 Համաշխարհային և հայաստանյան զբոսաշրջություն
1.2 Հայաստանյան տուրիզմի զարգացման առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. PR տեխնոլոգիաները տուրիզմի ոլորտում
2.1 PR-ի էությունն ու սահմանումներ
2.2 PR տեխնոլոգիաների գործառույթներն ու դասակարգումը
2.3 PR տեխնոլոգիաների կիրառման հնարավորությունը զբոսաշրջության մեջ
Գլուխ 3. Հայաստանյան տուրիստական կազմակերպություններում կիրառվող PR տեխնոլոգիաների առանձնահատկությունների սոցիոլոգիական հետազոտություն
3.1 Հայաստանյան տուրիստական կազմակերպություններում կիրառվող PR տեխնոլոգիաների առանձնահատկությունների սոցիոլոգիական հետազոտության ծրագիր
3.2 Հայաստանյան տուրիստական կազմակերպություններում կիրառվող PR տեխնոլոգիաների առանձնահատկությունների սոցիոլոգիական հետազոտության ընթացքում հավաքված տեղեկությունների վերլուծություն
Եզրակացություն
Աղբյուրների և գրականության տեսություն
Հավելվածներ

Հատված

Ընտրանքի ձևավորմանը զուգահեռ մշակվեցին հետազոտության գործիքները՝ զբոսաշրջային կազմակերպությունների այցելության ժամանակ լրացվող հարցաթերթիկը, ինչպես նաև ֆոկուս խմբերի վարման համար անհրաժեշտ հարցաշարը: Ֆոկուս խմբերը ձևավորվել են յուրաքանչյուր կազմակերպության 4-ական աշխատողներից, որոնց մեջ ներառվել են PR մասնագետները կամ մարքեթոլոգները: Ֆոկուս խմբի հարցազրույցներից պարզ է դառնում, որ զբոսաշրջությունը և զբոսաշրջային բիզնեսը շարունակում է զարգանալ նույնիսկ քովիդի պայմաններում, քանի որ դրան նպաստում են այն մեծ ներդրումները, որոնք իրականացվել և շարունակում է իրականացվել, ինչը ներառում է ամբողջ ոլորտը՝ կառուցելով նորը և միաժամանակ վերականգնելով հինը և կատարված և կատարվող միջոցառումների վերաբերյալ օպերատիվ կերպով տեղեկացնելով պոտենցիալ հաճախորդներին՝ հասարակայնության հետ կապերի ընձեռած հնարավորությունների և տեխնոլոգիաների միջոցով: Բոլոր ուսումնասիրված կազմակերպություններում միանշանակ զարգանում է PR-ի ընձեռած հնարավորությունների կիրառումը, ժամանակ առ ժամանակ կազմակերպվում են իրազեկման միջոցառումներ, որևէ նոր ուղղություն ձևավորմանը զուգահեռ՝ հրավիրվում են բլոգերներ, լրագրողներ՝ մասնակցելու տվյալ զբոսաշրջային պրոդուկտին և ներկայացնելու այն կազմակերպության պոտենցիալ հաճախորդին՝ իրենց համապատասխան իրազեկման միջոցով / առցանց թերթ, յութուբ ալիք, բլոգ, ֆեյսբուքյան էջ և այլն/:

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ 2020-2022 թթ պետական միջնաժամկետ ծախսերի ծրագիր,
2. ՀՀ 2013-2015 թթ պետական միջնաժամկետ ծախսերի ծրագիր, Հավելված ՀՀ կառավարության 2012 թվականի հունիսի 14-ի N 740 -Ն որոշման
3. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության պաշտոնական կայք, http://www.mineconomy.am
4. Ավետիսյան Ա., Հասարակայնության հետ կապեր, Երևան, 2008,
5. Էլիզբարյան Ն., Զբոսաշրջության տնտեսական բովանդակությունը եվ կապը ներդրումների հետ, Բանբեր ԵՊՏՀ. – 2011. – Թիվ. 2. – Էջ 112-119
6. Թադևոսյան Գ., Որակական սոցիալական հետազոտություններ, Երևան, ԵՊՀ, 2006
7. …

Պատվիրել/