Արտադրանքի տարածման ռազմավարությունների առանձնահատկություններրը ՀՀ արդյունաբերական շուկայում

Գին՝ 40000դրամ
Էջերի քանակ՝ 80էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4849

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Արդյունաբերական արտադրանքի տարածման ռազմավարությունը
1.1. Արտադրանքի տարածման նշանակությունը արդյունաբերական շուկայում
1.2 Արդյունաբերական առևտրային միջնորդների դերը արտադրանքի տարածման գործընթացում
1.3. «Մատակարար-դիստրիբյուտոր» հարաբերություններում առկա խնդիրները
Գլուխ 2. Արտադրանքի տարածման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
2.1 ՀՀ-ում արտադրանքի տարածման խնդիրները
2.2 ՀՀ արդյունաբերական արտադրանքի տարածման խթանման միջոցառումները
2.3 Արդյունաբերական արտադրանքի տարածման ռազմավարությունների կիրառումը ՀՀ-ում
Գլուխ 3. Արտադրանքի տարածման մոտեցումները և դրանց կատարելագործման ուղիները «Երևանի գարեջուր» ՓԲԸ-ի օրինակով
3.1. ՀՀ գարեջրի շուկայի նկարագիրը
3.2. «Երևանի գարեջուր» ՓԲԸ-ի դերը գարեջրի շուկայում
3.3. «Երևանի գարեջուր» ՓԲԸ-ի արտադրանքի տարածման մարքեթինգային ռազմավարությունը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Արշակյան Ալ.Հ., Արշակյան Ա.Ա., Արդյունաբերական քաղաքականություն, Երևան 2004,
2. Բոստանջյան Վ.Բ., Դավթյան Ս., Տնտեսական քաղաքականության ուղղությունները անցումային շրջանում, Շուկայական տնտեսության անցման արդի հիմնախնդիրները Հայաստանում, ՀՀ ՖԷՆ ՏՀԻ, Երևան 1997,
3. Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999
4. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М., СПб., “Вильямс”, 1998
5. Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,
6. Классика маркетинга, Составители: Энис Б.М., Кокс К.Т., Москва: М.П., С-Пб.: Питер, 2001,
7. …

Պատվիրել/