Գին՝ 39000դրամ
Էջերի քանակ՝ 78էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4854
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Առևտրական կազմակերպության մրցունակության գնահատման տեսական և մեթոդական հիմքերը
1.1. Առևտրական կազմակերպության մրցունակության էությունը և նշանակությունը
1.2. Առևտրական կազմակերպության մրցունակության գնահատման հիմնական մեթոդները
1.3. Շուկայում առևտրական կազմակերպության մրցակցային դիրքի որոշման չափանիշները
Գլուխ 2. Առևտրական կազմակերպության մրցունակության գնահատման և կատարելագործման ուղիները
2.1. Շուկայի բնութագիրը և մրցակցային միջավայրի վերլուծությունը
2.2. «ՀՀ Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի» դերը սպառողական ապրանքների շուկայի մրցակցության կարգավորման գործում
2.3. Առևտրական կազմակերպության մրցունակության բարձրացման ուղիները
Գլուխ 3. «Վեգա Ուորլդ» ՍՊԸ-ի տնտեսական գործունեության հիմնական ցուցանիշների վերլուծությունը
3.1. Առևտրական կազմակերպության կազմակերպա-տնտեսական գործունեության համառոտ բնութագիրը
3.2. «Վեգա Ուորլդ» ՍՊԸ-ի առևտրային գործունեության վերլուծություն
3.3. «Վեգա Ուորլդ» ՍՊԸ-ի մրցունակության գնահատումը շուկայում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. ՀՊՏՀ. Գ. Ե. Կիրակոսյան «Տնտեսագիտության տեսություն», Երևան 2009 թ.
2. Ջեյմս Դ. Գոռթնի, Ռիչարդ Լ. Ստրոուպ, «Տնտեսագիտություն» /մասնավոր և հասարակական ընտրություն/, ԵրՊՏԻ 2003
3. ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին օրենքը, ընդունված 2000 թ. Նոյեմբերի 6-ին
4. ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի 2002 թ. Նոյեմբերի 6-ին
5. Աշոտ Մարկոսյան, Ռաֆի Սաֆարյան, «Շուկայական տնտեսության հիմունքները», Երևան 2002
6. «Մակրոտնտեսական կարգավորում» ուս. ձեռնարկ , պրոֆեսոր Հ. Ղուշյանի խմբագրությամբ և ղեկավարությամբ, ԵրՊՏԻ «Տնտեսագետ» Երևան 2005
7. …