ՀՀ ծառայությունների ոլորտի զարգացման հեռանկարները ՎՏԲ-ի օրինակով

Գին՝ 33000դրամ
Էջերի քանակ՝ 66էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 4883

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ծառայությունների ոլորտի առաձնահատկությունները և դերը տնտեսության զարգացման համատեքստում
1.1. Ծառայությունների բնորոշումը և դասակարգումը
1.2 Ծառայությունների ոլորտի առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. ՀՀ ծառայությունների ոլորտի արդի վիճակը
2.1. ՀՀ ծառայությունների ոլորտի վերլուծությունը
2.2 Ծառայությունների ոլորտի կատարելագործման խոչընդոտները և զարգացման հիմնական ուղիները ՀՀ-ում
Գլուխ 3. Բանկային ոլորտի զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում /ՎՏԲ բանկի օրինակով/
3.1. Բանկային համակարգի տեղը ծառայությունների ոլորտում
3.2. ՎՏԲ բանկի գործունեության վերլուծությունը և զարգացման արդի միտումները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հավելված

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. «Մակրոտնտեսական կարգավորում», Հ. Բ.Ղուշչյան, Երևան 2002 թ
2. «ՀՀ օրենքը առևտրի և ծառայություններր մասին» ընդունված 2004թ
3. ՀՀ միջնաժամկետ ծախսերի ծրագիր 2011-2013, 2014-2016 թվականներին
4. Козлова, Татьяна Николаевна 2007г. <<Возрастание роли сферы социальных услуг в экономике благосостояния, стр. 12-45
5. Иванова, Н. Национальные инновационные системы / Н. Иванова // Вопросы экономики. 2001. — № 7. — С. 61.
6. Баранова, А.В. Улучшение уровня подготовки специалистов путем повышения эффективности самостоятельной работы студентов А.В. Баранова, 2011. С. 66
7. …

Պատվիրել/