Իրադարձությունների մարքեթինգի արդյունավետության գնահատումը (ROI)

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4901

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Իրադարձությունների մարքեթինգի արդյունավետության էությունն ու հիմնական մոտեցումները
2. ROI-ի նշանակությունը իրադարձությունների մարքեթինգի կիրառման մեջ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Шагайда П.А., Международный опыт оценки эффективности событийного маркетинга, Экономические науки,2010, 7(68), стр. 249-250.
2. Материалы 7-го Международного конгресса тенденций в области маркетинга в
3. Johannes A. Time Out // PROMO Magazine. 2007. Jan. P. 29.
4. Великобритании, 2007. URL: http://www.mioge.ru/RU/congress/archive/kongress2007.
5. Международный опыт оценки эффективности событийного маркетинга, https://studbooks.net/871838/marketing/mezhdunarodnyy_opyt_otsenki_effektivnosti_sobytiynogo_marketinga

Պատվիրել/