Գործարար հաղորդակցությունը և Էթիկան ՀՀ զբոսաշրջային ոլորտում

Գին՝ 4400դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4949

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Գործարար հաղորդակցության էությունը
1.1. Գործարար հաղորդակցության բնութագիրը, նպատակը և բովանդակությունը
1.2. Գործարար հաղորդակցության էթիկայի հիմնական սկզբունքները
Գլուխ 2. Գործարար հաղորդակցության առանձնահատկությունները զբոսաշրջության ոլորտում
2.1 Մասնագիտական և գործարար հաղորդակցություն
զբոսաշրջության ոլորտում
2.2 ՀՀ-ում զբոսաշրջության ոլորտի հաղորդակցության էթիկայի կանոնները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ա. Բուլանիկյան, Առևտրային բանակցություններ, Երևան 2003թ.
2. Ա. Պետրոսյան, Գործարար հաղորդակցություն, Երևան 2003թ. ,
3. Журавлёв П.В., Карташов С.А., Маусов Н.К., Одегов Ю.Г. Технология управления персоналом. — М.: Экзамен, 1999.
4. Логинова А.Ю., Гутгарц Р.Д. Кадры из жизни менеджера по персоналу. — М., 2004. — 240 с.
5. Минеева Т.М. Управление персоналом: Учебное пособие. — Томск, 2003. — 272 с.
6. https://spravochnick.ru/turizm/professionalnaya_etika_i_etiket_v_sfere_turistskogo_obsluzhivaniya/.

Պատվիրել/