Բրենդների տիպաբանություն

Գին՝ 1800դրամ
Էջերի քանակ՝ 9էջ
Գործարար հաղորդակցում և PR
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 4981

Բովանդակություն

Ներածություն
Բրենդների տիպաբանությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Թադևոսյան Գ.; Որակական սոցիալական հետազոտություններ. Տեսություն, մեթոդաբանություն և մեթոդ, ուսումնական ձեռնարկ; Երևանի համալսարանի հրատարակչություն; Երևան; 2006
2. Карпова С. В. Брендинг: учебное пособие. КНОРУС, Москва 2008, էջ՝ 5-11
3. http://my.mamul.am/am/post/3570
4. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда / Жан-Ноэль Капферер ; пер. с англ. Е. В. Виноградовой; под. общ. ред. В. Н. Домнина. — Москва: Вершина, 2007. —էջ՝ 112
5. Галина ЧУГУНОВА «Брендинг в экономике: КОНЦКПЦИИ, МНТОДИКИ, ТЕХНОЛОГИИ» էջ՝ 3-8
6. Шарков Ф. И. Магия бренда: брендинг как маркетинговая коммуникация, Алфа Пресс, Москва,2006, էջ՝116
7. http://mineconomy.am/am/25/item/348
8. Корпоративные документы компании Branding Kaeuffer Marken-Kreation (Германия), профессионального агентства по созданию бренда/էջ՝ 44
9. www.brandexpress.net/2005/09/the-functions-of-a-brand/

Պատվիրել/