Հեռուստատեսային ներազդման հոգեբանական կողմը

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 5016

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Հ. Բայադյան, Գովազդ. Պատմություն և աշխարհագրություն, Հետք, http://hetq.am/arm/news/31575/govazd-patmutyun-ev-ashkharhagrutyun.html/
2. Մեդիագրագիտություն, ձեռնարկ, Ինտերնյուս, Երևան 2013,
3. Ն. Մելքոնյան, ԶԼՄ զարգացման պատմական ընթացքը, աղբյուրը՝ http://ysu.am/files/zlm-zargacman-patmakan-yntacqy.pdf
4. Ս. Երիցյան, Ս. Մարության, Հեռուստառադիոեթերի գաղտնիքները, Երևան 2000, Լյուդվիգ Կարապետյան, Լրագրական իմացարան, Տեղեկագիրք-հանրագիտակ, Երևան 2003
5. Грушин Б.А. “Мнение о мире и мир мнений. М:Политиздат,1967,
6. http://focusmediagroup.net/press_advertising.html

Պատվիրել/