Հնչյունահնչութային գործընթացները զարգացնող խաղեր

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Բժշկագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5424

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հնչյունահնչյութային գործընթացների զարգացումը
1.1. Խոսքի հնչյունահնչույթային կողմի զարգացումը օնտոգենեզում
1.2. Խոսքի հնչյունահնչույթային կողմի զարգացումը խոսքի ընդհանուր թերզարգացումով երեխաների մոտ
Գլուխ 2. Հնչյունահնչութային գործընթացները զարգացնող խաղեր ու վարժություններ
2.1. Հնչյունահնչութային խանգարումների կանխարգելումն ու շտկումը
2.2. Զարգացնող խաղեր և վարժություններ
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Սվաջյան Ա. Հ. Սահմանափակ կարողություններով երեխաների դպրոցական ուսուցմանը նախապատրաստման ծրագիր, Երևան, Զանգակ–97, 2005։
2. Борякова Н. Ю., Формирование предпосылок к школьному обучению у детей с задержкой психического развития, М., 2003, с. 27.
3. Готовность к школе, развивающие программы, Под. Ред. Дубровиной И. В., М., 1995, с. 3.
4. Катаева А.А., Стребелева Е.А., Дидактические игры и упражнения в обучении умственно отсталых детей, М., 1993, с. 46-60, 152-167.
5. Логопедия: Учебн. для студ. дефектол. фак. пед. высш. учебн. заведений /Под ред. Л.С. Волковой, С.Н. Шаховской. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. 2005
6. Парамонова Л.Г. Логопедия для всех. – СПБ., 2004.
7. Резниченко Т. С, Ларина О. Д. Говори правильно: звуки, слова, фразы, речь. – М., 2000
8. Фомичева М.Ф. Воспитание у детей правильного произношения. — М., 1981

Պատվիրել/