Մարքեթինգային ծառայության պայմանագրեր

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5691

Բովանդակություն

Ներածութուն
1. Մարքեթինգային ծառայության պայմանագրերի առանձնահատկությունները և տեսակները
2. Մարքեթինգային ծառայության պայմանագրի առարկան, հիմնական դրույթները
3. Մարքեթինգային ծառայության պայմանագրի իրականացման ժամկետները, արժեքները և կարգը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Куярова Л.А., Пономарев И.П. Исследование востребованности маркетинговых услуг со стороны среднего бизнеса // Маркетинг в России и за рубежом. 2004. №1. С. 19.
2. Щербакова М. Что входит в маркетинговые услуги // Учет. Налоги. Право. 2006. №9. С. 3.
3. А. Н. Скворцова, Классификация маркетинговых услуг, Вестник Самарского государственного экономического университета. 2009. 9 (59):
4. http://marketing.web-3.ru/marketuslugi/:
5. http://ncmps.by/marketingovye-issledovaniya.html:

Պատվիրել/