Ծառայությունների որակը և դրա կառավարման մեթոդները

Գին՝ 4800դրամ
Էջերի քանակ՝ 24էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5708

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ծառայությունների որակի հասկացությունը, չափանիշները
2. Ծառայությունների որակի կառավարման մեթոդները
3. Ծառայություններիի որակի ապահովումն ու դրա կատարելագործման մեթոդները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Васильев А. И.,Управлениякачетвом, М., 1999
2. Арасланов Т. Н. Маркетинг услуг: уточнение некоторых понятий с экономической точки зрения, 2004.
3. Маркетинг: Учебник для вузов / Н. Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю.А., Цыпкин и др.; М, 2003.
4. Миронова Н. В. Маркетинг различных типов услуг Стандартизация и сертификация в сфере услуг / под ред. А. Ракеева. – М., 2002.

Պատվիրել/