Հատված
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի ելակետային հասկացություններից մեկն է: Մարքեթինգային համալիրը կարող է նաև հանդես գալ «Մարքեթինգ -միքս» անվան տակ: Մենք մարքեթինգային համալիրն առանձնացնում ենք որպես գործիքների կառավարմանը ենթարկվող ամբողջություն, որոնք ուղղված են շուկայի վրա ներգործելու կամ ձեռնարկության գործունեության հարմարեցումը շուկայի փոփոխվող պայմաններին, ինչպես նաև ճիշտ ժամանակին և ճկուն արձագանքմանը շուկայի փոփոխություններին: Մարքեթինգային համալիրը ներառում է իր մեջ այն ամենը, ինչը կարող է իրականացնել ձեռնարկությունը, որպեսզի ազդի իր ապրանքի պահանջարկի վրա:
Գրականության ցանկ
1. Котлер Ф.,Армстронг Г., Сондерс ДЖ, Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е изд. – М.; СПб : Издательский дом «Вильямс», 2007. – 944 с.
2. Горовой А. Направление маркетинговой деятельности // Маркетинг и маркетинговые исследования. -1997. — №4. – с. 34-35.