Զբոսաշրջության ծառայությունների շուկայի զարգացման միտումներ

Գին՝ 6000դրամ
Էջերի քանակ՝ 30էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 6191

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայի ձևավորման նախադրյալները ՀՀ-ում
1.1 Զբոսաշրջության դերը ՀՀ տնտեսության ճյուղային կառուցվածքի ձևավորման գործընթացում
1.2 Զբոսաշրջության զարգացման սոցիալ-տնտեսական նախադրյալները
Գլուխ 2. ՀՀ զբոսաշրջության ոլորտը և զարգացման միտումները
2.1 Զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայի վիճակի բնութագրումը
2.2 Զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայի զարգացման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
Գլուխ 3. Զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայի զարգացման ուղղությունները և կառավարման առանձնահատկությունները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. «Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք
2. Զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ
3. «Զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգից բխող 2008-2012թթ. միջոցառումների ծրագիր», հաստատված 2008թ. հոկտեմբերի 16-ի ՀՀ կառավարության նիստի թիվ 1822-Ն արձանագրային որոշմամբ
4. «Զբոսաշրջության աջակցության ծառայություններ» 2011թ.ծրագիրը հաստատելու մասին ՀՀ կառավարության որոշում` հաստատված 2011թ.հունվարի 13-ի կառավարության նիստի թիվ 78-Ն որոշմամբ
5. ՀՀ ներգնա զբոսաշրջության ոլորտի ճյուղային և մրցակցային վերլուծություն, ԵՊՀ 2010թ.
6. Фустер Л. Теория и техника туризма. Мадрид, 1989.,
7. Сапреднова В.Б. Туризм: эволюция, структура, маркетинг. М.: 1997.,
8. Немолчева М.Э., Ходорков Л.Ф. Международный туризм: вче¬ра, сегодня, завтра. М.: 1985.,
9. Касаткин В.Ф. Факторы развития и общественное значение туризма. М.: 1983.
10. http://www.armstat.am
11. http://www.armeniainfo.am
12. www.mineconomy.am

Պատվիրել/