Language of Tourism

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
English
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 6545

Բովանդակություն

Introduction
1.Sociological Perspectives of Tourism Discourse
2.Properties of Tourism Language
Conclusion

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Cappelli, Gloria. Sun, Sea, Sex and the Unspoilt Countryside: How the English Language Makes
2. Tourists out of Readers. Pari, Italy: Pari Publishing, 2006. Print.
3. Dann, G. (1996). The Language of Tourism. A Sociolinguistic Perspective. Wallingford: CAB International.
4. Lapsanska. “The Language of Advertising with the Concentration on the Linguistic Means and the Analysis of Advertising Slogans.” University Bratislava. (2012). Web.
5. MacCannell, D. 1977/1989. „Introduction to special issue on the semiotic of tourism‟. Annals of Tourism Research 16, 1-6.
6. Schudson, M. 1979. „Review essay: on tourism and modern culture‟. American Journal of Sociology 49 (6), 495-507.
7. Urry, John. 1990. The Tourist Gaze. Leisure and Travel in Contemporary Societies. London: Sage.

Պատվիրել/