Հատված
Մանկությունը պարադոքսների և հակասությունների շրջան է, առանց որոնց անհնար է պատկերացնել այս գործընթացը։ Մանկության աշխարհը յուրաքանչյուր առանձին Ժողովուրդի և ամբողջ մարդկության կենսակերպի և մշակույթի անբաժանելի մասն է։
Երեխաները, որպես սոցիալական խումբ, ավելի ցածր սոցիալական կարգավիճակ ունեն ի տարբերություն մեծահասակների: Մինչդեռ, հարց է ծագում այն մասին, թե ինչ բնույթ ունի երեխաների մասնակցությունը հասարակության կյանքում:
Նման եզրակացության բարդությունը կայանում է նրանում, որ մեծահասակների գործունեությունն ուղղված է երեխաների բարօրությանը, ամեն ինչ արվում է նրանց բարեկեցիկ կյանքի համար: Այստեղ հարց է ծագում, թե արդյոք երեխաների բարօրության մասին մտածելիս կառավարությունը, ծնողներն ու խնամակալները մտածում են երեխայի հետաքրքրությունների մասին, խոսում են արդյոք նրանց անունից:
Գրականության ցանկ
1. Ա. Տոնոյան, Սոցիալական աշխատանք խոցելի խմբերում դասախոսություններ
2. БЕДНОСТЬ И СОЦИАЛЬНОЕ ОТЧУЖДЕНИЕ http://www.eycb.coe.int/compasito/ru/chapter_5/pdf/12.pdf
3. Бедность: взгляд ученых на проблему. М., 1994, стр. 104
4. Воронков В.М., Фомин Э.А. Типологические критерии бедности. – Социологический журнал. 1995, № 2
5. Кулагина И.Ю., Колюцкий В.Н.Возрастная психология: Полный жизненный цикл развития человека. Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. — М.: ТЦ «Сфераե, 2001.-464с
6. Кураева Л.Г. Детство как социокультурная ценность: дис. … канд. социол. наук. Саратов, 1995.,
7. Неравенства доходов и детская бедность, источник: https://www.unicef-irc.org/publications/pdf/monee8/rus/chapt_2.pdf
8. Сидорова В.А. Влияние адресной социальной помощи на изменение уровня, глубины и остроты бедности. 2004г
9. Сычова В.С. Определение и измерение бедности: история вопроса. –Социологические исследования. 1996, № 3
10. Boulding E. Children՚s Rights and the Wheel of Life. New Jersey: Transaction Book. 1979.,