PR-ի նշանակությունը հասարակական կազմակերպությունների գործառնման համար

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Սոցիոլոգիա և սոցիալական աշխատանք
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7060

Բովանդակություն

1. ՀԿ-ների ճանաչվածությունը
1.2 Երրորդ սեկտորի PR-ի առանձնահատկությունները. Նպատակը, խնդիրները
1.3 ՀԿ-ների ծրագրերի տեղեկատվական արշավների իրականացման սկզբունքները

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Моисеев В.А., Паблик Рилейшнз. Теория и практика, К., 1999,
2. PR против кризисов. Под общей редакцией А.Ю. Борисова. РАСО, 1999г.,
3. Джефкинс Ф., Ядин Д. Паблик рилейшнз. — М., 2003
4. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. — М., 2003
5. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью: теория и практика. Москва, Дело, 2006.
6. Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века. М.: «Рефл-бук», К.: «Ваклер», 2002.
7. PR. Международная практика. М., 1997,
8. Рева В.Е. Связи с общественностью: история, теория, практика. – М., 1997.
9. Чумиков А.Н. Креативные технологии «паблик рилейшнз». – М., 1998.

Պատվիրել/