Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1.Բաց ֆայլ ներառական կրթության մասին, Երևան, 2004:
2.Կրթության առանձնահատւկ պայմանների կարիքի գնահատում և մանկավարժահոգեբանական աջակցության տրամադրում. Մեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար, Երևան, 2015:
3.Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ աշխատելու ձեռնարկ, Երևան, 2013:
4.Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեցումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան 2009:
5. Кондратенко И. Ю., Формирование эмоциональной лексики у дошкольников с нарушениями речи. /Выявление и преодоление речевых нарушений в дошкольном возрасте, М., 2005, с. 38-43.
6.Коновалова С. Н., К вопросу о формировании предикативной лексики у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. //Дефектология, 2004 , №5, с. 50-55.
7.Հայաստանի Հանրապետության օրենքը կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց կրթության մասին, http://edu.am/index.php?id=97&topMenu=-1&menu1=85&menu2=89&arch=0#g3:
8.Ներառական կրթության կազմակերպման պետական կարգ, http://www.edu.am/index. php?id=553&topMenu=-1&menu1=9&menu2=137: